14 Haziran 2006 Çarşamba

belimmm

Oda taşıdım ya ben hani. Belim sakatlandı ("kızım bak kolileri sırtlama olur mu" "hı hı anne"). yani hortladı diyelim. Neyse. Yeni odaya bi geldim ki... kokuyo. pis. resmen pis ve kokuyo. İki gün temizleyecekler diye bekledim, aradım söyledim vsvs. hep aynı cevap: "sırayla geliyolar odalara". iyi de... kimsenin yerleşmeyeceği odaları bal kaymak yaparken ve ben böyle kokan bi odada beklerken, üstelik boşuna yorulup bi yere varamazken... kimsenin aklına oda listesine bakmak gelmiyo mu? demetin de dediği gibi "sıfır efficiency yani" :) şimdi noolur kimse "sömürülen emekçiler" falan demesin, lafım zaten müdüriyete ve nasıl bir iş yaptığını bilmediğim "temizlik birimi şefi"ne. boş oda temizletip emek sömürenler onlar.
Sabuş'un göz tansiyonu çok yüksekmiş, damarda pıhtılaşma olmuş. Çoook fazla görme kaybı varmış. cuma günü operasyona alacaklarmış. Deryik yolcu yani yakın zamanda. Sabuş'u mavi boncuk gözlerinden öpmesi gerekiyo.

Hiç yorum yok:

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker