18 Haziran 2006 Pazar

bizde bi laf vardır.....

"gördün deli, dön geri". bizim familya çok sever, yerli yersiz kullanır. "gördün deli, dön geri." Anneannem, nam-ı diğer Sabuş, ayrıca sever bu lafı.
Sabuş'un tansiyonu düşmüyor. minimum 17-18'miş onca ilaca rağmen (normalde 9'a 13). arada 20 oluyormuş. Annem bugün çok yorgundu, ne zaman konuşsak "düşmüyor derya" diyor. Hep aynı cümle:
"tansiyonu düşmüyor, 17-18 hep. düşük söylüyoruz gerçi ona ama... düşmüyor derya".
Sonra iç çekiyor.
Ben gitmiyorum Ankara'ya, ayak altında olmamak için kalıyorum. "n'apıcan ki gelip, biz hallediyoruz işte" lafına sinir oluyorum. Sabuş "halledilecek" bir şey değil ki, onun için değildi ki... Keyfi yerine gelsin diye kepli fotoğraf yolliycam yarın. Oldum olası vitrinlik fotoğrafları sever de...
Hem zaten Defne'nin doğumgünü. tam 14 yaşında bir huysuz oldu kendisi. Hediyesini alsın madem, di mi ama?

Hiç yorum yok:

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker