15 Haziran 2006 Perşembe

dürtük

Fena halde yan odaya dalıp "bööööö" demek istiyorum, kendimi tutuyorum. Hatta ne biliym bööle alakasız bi kelime seçip bağırsam falan.. "TROLEYBÜÜÜSSS" diye mesela. Camlarına taş falan atsa ya birisi. Çıt çıkmıyo... ne ilginç. Bi ara çıkıp yüzünü yıkadı biri. Tuhaf aslında, iki kişi var 3 metre ötemde. sessiz film oynadıklarını da sanmıyorum. yüzlerini yıkayıp odaya geri giriyolar. biri sevim. diğeri "aa merhaba"can. acaba daha önce ben odaya geldiğimde de böyle susuyolardı da ben mi fark etmedim... sesimi duysalar dahi "ses etme gider şimdi" diye iyice susar bunlar, tipten belli.
paranoya için 2'ye, panik atak için 3'e, operatöre bağlanmak 4'e basınız. pres nayn for ingiliş.
TROLEEYYBBÜÜÜSSSSSSSSS!!!!!!!
BÖÖÖEEEEĞĞĞHHH!!

Hiç yorum yok:

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker