24 Haziran 2006 Cumartesi

kargaburun etisi

incik boncuk faslı geri geldi. Kaç zamandır, etraftan çivi-mandal- saç-dal vs taşıyıp amorf bi yuva yapıveren apartmanarası kuşları gibi boncuk biriktiriyodum, artık üretime geçicem. Sipariş üzerine yapılan bi proce olur kendileri. zincir boncuk püskül ponpon vsvs. aklımda hiçbi şi yok ve bu seferki zor. ne yaptığımı söylemem- proce bu. kolye bilezik değil. anahtarlık değil, bambaşka bi şi. Bitirme tezi. bütün bu çabalama içinde fark ettiğim detaylar:

1) azimli bi solak olmama rağmen sırf bu işi sağ elimle yapıyorum. nedeni hakkında hiçbi fikrim yok. makası da sağla kullanıyorum; çünkü öbür türlü kesmiyo. beynimde "el işi" diye bi kısım vardır belki.

2) kargaburun denen alet velinimettir. müthiştir kargaburun. bir iki üç yetmez, bir sürü çeşit kargaburun her durumda gerekir. Cankurtaran kargaburun. Edward Scissorhands denen Johnny Depp karakteri misali, kargaburunbarnaklıkız olabilirim.

3) "daaabii ki bu zincir ayrılabiliyo ablaa, burdan gıvırıverdin midi"ci zihniyet yüzünden zincir parçalarken tırnak kırmak, el kanatmak falan... Bitti. artık doğru zinciri seçebiliyorum.

Bu arada, camınızın önüne bi kase içinde su koyun gençler, hatta tercihen gölgeye. Kuşlar kavrulmuş vaziyette.

okulu düşündüm de... Bir yıl daha burda olmayı çok isterdim. Seneye çok sıkıcı geçmesin diye şimdiden bi şiler bulmaya çalışıyorum. hayır hocam, "okumalarımı yapmak" yetmiyor. İstanbul'dan gitmek istemiyorum. Düşüncesi bile içimi acıtıyor, düşünmüyorum.

Halley ne güzel bi şi di mi? ülker otomatından çıkan tek sevimli şey. Eti nasıl para kazanabiliyor, bravo. Ülker istilası had safhada. Eti top kek bile yok hiçbi yerde. Kantinler, bakkallar, marketler... Eti yok. Eti bikaç yerde ce-e diyo anca. Ülker var her yerde. Ülker satmamak da zor olmalı. Etiyi özledim resmen. bi örneği de "ice tea yok nestea var" istilası mesela. o nedir yaa.. ne çirkin bi şi nestea şeftali. kötü resmen, bayat gibi, mayhoş bi şeftalicik.

James ve Dev Şeftali güzel bi çocuk kitabı. Roald Dahl tabii ki. kendisinin "boy" adında bi otobiyografisi var, çocukluğunu anlatıyor, okunası eğlenceli bi şi. çocuk kitapları filmleştirilmesin, çocuklar kolaycılığa itilmesin. anlatıcam birazdan.

kristal topumu açtım demin dayanamayıp, sımsıkı paketliydi. hiii parlıyoooo.. rengarenk renk renk ışııkkllaarrr...

kuşlara su, unutmayın.
buraya kadar okudunuz yani? bari yorum yapın :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

halley evet halley!

Adsız dedi ki...

Dünyanın bütün Lipton ice tea şeftalileri,birleşin!
Zira (zira mı,zira nedir?)"aysti yok nessti var" ezberini bozma vaktidir.
hem ben bu kargaburunu ne zamana kadar karaburun diye okuycam..cam..cam.

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker