18 Haziran 2006 Pazar

sevim (2)

Sevimi gündüz gözüyle gördüm, salonda kağıt oyunuyodu arkadaşlarıyla. "merhabaaaaa" dedi. İyi bi şi. belki geçen gün ve sonraki günler siniri bozuktu, ne biliyim. Hem sürekli konuşsa ve kapıdan içeri süzülse daha fena. İki yabani halinde yaşıyoruz. İlk kez bugün hoşuma gitti; yalnız şu an duşa girmek üzereyse çok yanılıyo, kendisini izmir marşıyla odasına yollamayı planlıyorum.
Şu an birisiyle konuştuğuna göre 2 kişiler. çok korkunç ama yine bi "bööğğehh" isteği başladı. acaba arkadaşı mı yoksa daireye yeni biri mi geldi? nınınınnnn... ayrıca birlikte lavabo başında n'apıyolar? nınınnnnn... "tam bi kız arkadaşa hediye" ne demekkk? nınınınınnn... şıpıdık terlikli kızın gizemini çözüciim.

not: klavyede yazarken üşenip "noktadan sonra büyük harfle başla" kuralını çiğnemekten tiksiniyorum; ama yapıyorum işte. Hakkı Devrimci arkadaşlara selam, dikkat ediyorum Türkçe'ye kendimce ( yaw, we, küsel, choq shirin falan yazmıyorum yani); ama "di mi" diyebilirim mesela, di mi? :) uzlaşalım yani-- hem dilbilgisi konusunda iyiyimdir aslında ben.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bir gün Hakkı Devrim mesela "söyleyiş tarzı" dese de:"Hakkı Bey Hakkı Bey,türkçede -iş,-iş ekleri sözcüğe biçim şekil anlamı katar.O yüzden ya 'söyleme tarzı' ya da 'söyleyişi' demeniz doğru olur,makbulu budur." demek istiyorum.Apartta bekliyorum sabırla.:)

deryik dedi ki...

ben de "hakkı bey hakkı bey osmanlıca fransızca bilip de ingilizce bilmemeyi savunmak size yakışmıyooğğ" demek istiyorum.

zor da değil ki.

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker