5 Temmuz 2006 Çarşamba

evveeaatt

Ankara başlıyor, bugün fark ettirdi kendini. önümdeki raftan bu haftalık neleri seçiyoruz bi bakalım:

-galbraith- kuşku çağı (age of uncertainty: okumayan iktisatçıyı vuruyolarmış)
-hirschfeld-bonnie and clyde (gidesim var)
- r.dahl-boy (yine yeniden)

seç beğen oku, ne güzel (bok!). bi hocamın dediği gibi "ankarada okumalarını yaparsın işte" (bok!). evveet..sempatik dostum ankara, kıçın başın kapkara. Ama Tutunamayanlar'ı 1,5 kez okutmayı becermişti, sonra İstanbula gidince yarım kaldı 2. tur.


Acaba İspanya İç Savaşı'nı okuyabilir miyim? okumak bile zevksiz burda.

bu arada ben boncuğa sardım ve bi şi yaptım.. hiiiii göstermem :) sürpriz yerine ulaşsın, anca öyle.



3 yorum:

Adsız dedi ki...

yapma ya, o kadar da kötü olmamalı ankara... yani evde bi kütüphane okuyacak kadar. Gelsin bir arjantin'in, filistin'in, ne bileyim, ankaralı değilim ama...

deryik dedi ki...

burak: kötü olan ankara değil, ankarada uzun süre kalmak, ne kadar olacağını bilmeden. yoksa 2-3 günlük ziyaretler için birebirdir; insan bünyeyi dinlendiriyo.

Adsız dedi ki...

Kuşku Çağı!Kendisini,bir uzakdoğu seyahatinde yolculuk kitabı yerine koyan tek insan evladı benim herhalde yeryüzünde!Allahtan iktisatçı diilim.:)
Tutunamayanlar!Bu mevzuuya hiç girmeyelim!

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker