22 Ağustos 2006 Salı

20 yaş dişleri- tansiyon dönencesi

22 olmanın verdiği sorumlulukla, yılda bir tane çektirme törenini gerçekleştirdim, ikinci 20lik de gitti. Ve fakat bu sıcakta düşmüş tansiyonumla sabahtan beri yarı hayalet dolaşan ben, ilk kez dişçi çıkışı "anne dönüyo dünya" dedim. dişçi fobisini 6 yaşında aşmış, 25 civarı dolgusu, 2-3 kanal tedavisi yaşamış biri olarak dişçi benim için "aa burnum uyuştu ehüeühe" yeridir. Fobik bi durum değil yani. Ağrı eşiğim çok düşük benim, bi de vagatoniğim ben- tansiyon düşüveriyo işte; ama insanlar panik oluyo. dişçim habire koltuğu yatırıp kaldırdı, çekiverdi dişi. bitti diye rahatladık. Sonra:

-teşekkür ederim iyi günleer (...) anne dönüyorum
- otur kızım
-anne yatmak istiyorum
-(dişçim) deryik gel uzan
-gelemiyorum
- koluna girelim de kalk
-kalkamıyorum
-bak içerde koltuk var, oraya gidicez
-görmüyorum
(dişçim koluma girdi, yürüyoruz)
-beyazıt bey önümü görmüyorum, karardı
-biliyorum
-ve giderek hafifliyorum
-(arkadan) dayan deryik geldik (tabii ki annem :P)
-aa deryik düşmek üzere!!! bak koltuk geldik
-ama görmüyorum ki. hissetmem lazım
****deryik kıçını koltuğa, başını yastığa dayar ve dünya yerine oturur***
vişne suyu vs, düzeldim işte. ve sonra fark ettim ki çöl aşmışım gibi geçen bu çileli yolculuk 7-8 adımlık bi mesafeymiş. ne diym ben kendime....

4 yorum:

Burak dedi ki...

Umarım çok acımamıştır. Tesadüf, ben de bugün dişçi koltuğundaydım, aynı mesele için. 2si çekildiydi benim, diğerleri için gittim. Doktor, '2 gün sonra amerikaya gidecek adamın dişini çekmem ben öyle' dedi ve beni yolcu etti. Senin Beyazıt Bey, Hollanda Mollanda dinlememiş, zart diye çekmiş maşallah. Çok geçmiş olsun. :)

deryik dedi ki...

sana da geçmiş olsun. benim iki haftam var, "elimizi çabuk tutmalıyızzz evveaat" diye saldırdı valla :)

Mert dedi ki...

:) gecmis olsun, allahtan disci macerani kazasiz atlatmisin dusmeden.

deryik dedi ki...

mert: teşekkürler. dişçim "bu hep mi oluyo ben mi yaptım" dedi. evet desem bi türlü, hayır desem bi türlü :)

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker