1 Ağustos 2006 Salı

çarpıntı

çarpıntım var ama yani öyle böyle değil- Bianca yaptı. yine kalbim boğazımda atıyo- yutkunsam yerine dönecekmiş gibi. Alışık olduğum için çok kötü hissetmiyorum; biraz el titremesi işte. endüstriyel tasarım falan okuyan varsa burdan rica edicem benim için bi kalplik tasarlasın. bööle yumurtalık gibi; çarpıntı olunca kalbi oturtuyoruz bu zımbırtıya, bi süre deli gibi çarpıyo, hevesini alıyo, düzelince aynen yerine geri koyuyoruz. mis.
Harajuku demişken, japon erkekleri kadınlarından daha şık. kızlarınki biraz fazla "allahım saatlerimi harcadım olmuş muuu yeterince aykırıyım dii miii.. çılgın olmak istiyorumm" duruyo. Ayrıca bu nesil sanki daha mı uzun ne? kızlarda o badi badilik yok. herkesin rengarenk ama illa ki dümdüz saçlı ve siyah gözlü olması sıkıcı görünüyo.
Bi de şu Kaptan Kara firması paketlerin üstüne Karayip Korsanı Johnny Depp fotosu koymayı becerse valla satış patlaması yapar. çikolata aromalı olana rica edicem- şık olmaz mı? illa ben akıl edicem di mi bunu- cık cık cık.
Elim titreyince her harfe iki kere basıyorum çok zor oluyo yazmak. korkmayın korkmayın her yemekten sonraki deryik hali :P

2 yorum:

Parizyen Ay Lambasi dedi ki...

zavalli japon kizlarina demedigini birakmamissin ayol =)

blog pek sevimli ama, diyecek bi sey yok.

deryik dedi ki...

yok seviyorum ben capon kızlarını da çok kaptırıyolar bazen. teşekkürler :)

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker