23 Ağustos 2006 Çarşamba

azim sebat vizesi

veee benim güzel bianca'm "deryik vizen gelmiş, koş al sefaretten" dedi. Gerçi bu kısım biraz zorlu olucak - randevu al falan filan... olsun n'apalım. yanarım yanarım 29una olan bileti iptal ettiğime yanarım, en erken 5ine var bilet çünkü. geç gitmeyi dert etmiycem, ferah ferah toplanıcam artık.

İstanbul'daki veda yemeğine de gelemiyorum özhakiki tayfası, özürler burdan. pimpirik halleri. bi de bu iki arada pasaportumu uzatmaya kalkıcam çünkü.

olsun ama. vizem geldi. hem de bi haftada. müthiş bianca.

tri laylay liiim tri laylay loommm diyebiliriz bu durumda :)

6 yorum:

vintage biscuit dedi ki...

oo gec olsun guc olmasinnnn
olmus ya
super !!!

enne dedi ki...

Ben geçenlerde bişi okudum gastede, pasaportunu yurtdışındaki Türk Büyükelçiliğinde uzatırsan daha az para ödüyormuşsun galiba?

Deniz dedi ki...

Hadi bakalim hayirli olsun, corabini, yagmurlugunu, kazagini, kullandigin ilaclarini unutma:)

deryik dedi ki...

vintage biscuit: teşkürler efendim, hala koşturmacası sürüyo gerçi ama "tatlı bi telaş" diyelim :)

enne: MEB'den muafiyet belgesi alınca pasaport uzatmada ve gümrük çıkışında tek kuruş ödemiy-cem umarım. henüz almadım; ama adamlar yeterince panik oldu, çabuk verirler heralde :)

deniz: teşekkür ederimm... soğuk hava konusunda fobik şekilde önlem alıyorum, küçük bir kutup ayısı şeklinde gezicem bu gidişle :)

Parizyen Ay Lambasi dedi ki...

hadi gecmis olsun sekerim, bekliyoruz bu taraflara da.
hatta bitmeden marilyn sergisine. =)

deryik dedi ki...

fakeplasticgirl: dersler 4ünde başlıyo, anca tatilim olursa gelebilicem, bilmem ki marilyn'i yakalarr mıyım.. keşke olsa.

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker