2 Ağustos 2006 Çarşamba

baştan anlaşalım..

Şimdi ben 4 eylülden itibaren La Hey yağmurlarında yıkanıp 500 bin kişilik bir kasabayı şehir zannetmeye çalışırken, olur da bu blogcu camiada bir güney kampüsmüş ,efendim çimlermiş, sosyolojinin arkasıymış, aşiyanmış, yok manzaraymış, İB merdivenleriymiş, steplermiş, erkek yurdu önüymüş, hatta (kendim bile inanmıyorum ama) natuk birkan'mış vs vs fotosu koyan, bunları kendine fon yapan taş kalpliler çıkarsa eğer...
baştan anlaşalım. comment hakkımı bağırarak ağlama yönünde kullanıp taciz ederim. bu böyle biline. Özgecim bi sen muafsın, nostalji yaşat bana :)
Zaten İstanbul krizindeyim, vaziyet ağır... bi de "ah o eski mutlu kampüs içi genci hallerim" dramı yaşamiym. Mezun diilim ben. red. inkar.
Sorularım karşısında Koca Carol bile cevapsız kaldı zaten, nutku tutuldu zavallının.

2 yorum:

Parizyen Ay Lambasi dedi ki...

demistim ben sana
dememek lazim boyle durumlarda
siir miir al sana
bogazici yar olmuyor
ona buna sana bana
haydi simdi eller havaya.

=P

deryik dedi ki...

valla duygularımı daha net bi şekilde şiire dökemezdim sanırım, teşekkürler :)

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker