3 Ağustos 2006 Perşembe

şehirde kalmanın zararları ve acil çıkış

feci bir işkence. o iş makinalarıyla nereyi deştiklerini bilemiyorum ama 4 gündür mağmaya inmiş olmaları gerekirdi. Evde duramıyorum. Asabiyet hat safhada. sürekli başım ağrıyo. Uyku haram. Fezaya çıkılsa ne fayda, daha şu aleti sessiz kılacak teknoloji yapılamamış. gürültü alkolik yapabilirmiş insanı- sürekli bir tehdit anlamına geldiği için. inanırım yani. Parkeler ve duvar titriyo. O makineyi kullanan insanın doğuştan sağır olduğunu ümit ediyorum. 10 dakikada bir, 2 dakikalık falan bi mola veriyolar. Hava dayanılmaz sıcak. Bi yandan o iş makinasının başındaki insanlara acıyorum, bi yandan kör talihime sövüyorum.


bu sebeple haftasonu gidiyorum ben, bodrum'da bir çakıltaşı olmaya, emekliler sitesi huzuruna. napiym yani? benim adım hıdır, elimden gelen budur. hollandalılardan cevap bekliycem diye alkolik olamam. aaaa...

not: albeni bitter... bitter çikolata sevenleri mutlu edebilir. fanatiklere yetmez. sütlü sevenler için ayarında. deneyin efendim.

Hiç yorum yok:

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker