29 Ağustos 2006 Salı

msn ve km

Mektup güzel bi şi, kabul. Ama ben icq kullanan ve sonra msn ligine geçen bi insanım. "instınt mesıj" alışkanlığım var. İletişim kirliliği boyutlarında değil çok şükür. Mektup ii güzel de yani şimdi bi arkadaşım anlık bi şi için fikir soramaz mı bana? "deryik bu kıza ne hediye alınır yaf" diyemez mi? "deryik bilmem ne nasıldı biliyo musun" diyemez mi? dertleşemez mi? e tabii instınt mesıjla ne kadar dertleşilir, o ayrı- bi yere kadar. bi süre sonra bi iç çekersin karşıki dağlar yıkılır da karşındaki bilmez. olsun. Azı da kar bazen. Aileden uzak üniv okumuş biri olarak "webcam'e gülümse deryiikkk" anlarını bile kıymetli bulduğum zamanlar olmuştu, yine olur.

şimdi insanlarla aramdaki km artıcak ya, msn kullanımı da artar heralde. ordan şeettim ben.

5 yorum:

Tugc dedi ki...

Valla instant mesij olmasaydi, ben annemlerle ve arkadaslarimla asla konusamiyor ve gorusemiyor olurdum.tum arkadaslarimi da boylece kaybederim..o yuzden gercekten MSN benim icin cok onemli..hep de kalbimde olacak:D hehe..

deryik dedi ki...

zamanla iletişimin azalması kötü bi şi, msn bile çare olamıyo bazen; ama olsun, yettiği kadar..

Dilara dedi ki...

oo efendim, damar konum bu benim.
mektubun yerini aldığı kesin ama mektubun da doldurulamayacak değeri var tabii ki. yazan kişinin dokunduğu kağıda dokunmak, sayfanın düzeni, gittikçe kayan satırları görmek, baştaki özenini görmek.. instınt mesıc böle ha?. diyil. fazla romantik oldu yalnız :}
fonksiyonları farklı ama ben de dahil olmak üzere artık heeerkes bunu kullanıyor. ben de arada yazarım mektup. ama arada işte. :]

Tugc dedi ki...

Bence de..yettigi yere kadar..hic olmamasindan iyidir yine de..

deryik dedi ki...

lavender: mektup güzel bi şi de, yurtdışı olduğu için 1-2 haftayı bulabiliyo gelmesi. Ama tabii ekrandansa dokunulabilir, tekrar açıp okunabilir, daha insani bi şi mektup, ona ne şüphe :)

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker