25 Ağustos 2006 Cuma

sıcaklarda hasta olmak

küfür gibi di mi? çorap giydim demin. şu an tek isteğim bi hırka. karın ağrısı- mide bulantısı çiftiyle bütün ankarayı turladım bugün, azaptı. Dün zehirlendim galiba. Ben zehirlendiğimi düşündüğüm zamanlarda yaptığım üzere "şarap üstüne en yağlısından fast food" yöntemiyle, muhtemel bir iyileşme ihtimaline direkt müdahale edip yatağa düştüm. Ateşim çıkıyo galiba. haşlanmış patates ve yoğurt istiyorum. Sürekli uyumak istiyorum ve üşüyorum. aslında biliyorum, hava çoook sıcak. Annem gözlerini kocaman açmış "hay allah giderayak.. tüh tüh vah" diyo. Benim sağlıklı bi şekilde yola çıkmışlığım pek yok zaten, en azından bi belim boynum tutulur. öylesi zevkli.

Geçer geçer, ciddi bi şi yok. Konuyla ilgili sevdiğimiz cümle: Kötüye bi şi olmaz- ahahahaha.

yorumlara cevap yazdım ama blogger benim cevapları sevmedi, yayınlamıyo. Bi ara uğraşıcam; ama halsizim biraz.

2 yorum:

Dilara dedi ki...

mm..
sıcakta hasta olmak.
kışın bikiniyle istiklalde gezmek.
dondurmayı alttan yemek.
tatlıdan sonra çorba içmek.
geçmiş olsn :/

deryik dedi ki...

doğru teşhis, aynen katılıyorum :( çok teşekkürler, iyileştim gibi, midem iki günlük grev yaptı sanırım.

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker