27 Ağustos 2006 Pazar

yetişmek

ben hep İÇEBİLEN kalmak istiyorum doktor bey. yetişkin olmayan, yetişmeyen. yetişmek beni geriyo doktor bey, geç kalsam da gülümsemeyle karşılanmak istiyorum ben. nedir acele hız zaman derdi? beni mi gerdi? hiç yani..
yarın 9da kalkıcam ben. erken. 9un erken olduğu zamanlarda kalmak istiyorum. 7de uyanmam gerekmesin. kimse bu yazıya gerçekçi yorumlar yapmasın. "aslında zor değil", bunu da yapıcam ben evet evet. erken kalkmiycam hiç-gerekmiycek.
benim lise arkadaşlarım olsun ankarada olsun hep, üniversite tayfam istanbulda. hep dışarda gülüşerek ve "amma konuştun be deryik"le geçsin geceler. ha-ha-ha. bi benim sanki bunu isteyen! Olsun. tuhaf tesadüfler çıksın hep karşıma- "aa o muu o benim arkadaşıımm" diym ben hep. Rus kızları kesen, taktik isteyen arkadaşlarım olsun. "erkek milleti" geyiği yapıcağım arkadaşlarım olsun. böyle kalalım, 22ye demirli.
yetişkin, yetişen, yetişmesi gereken... üçü de burdan gitsin.

2 yorum:

Dilara dedi ki...

ben de okula demir atmak istiyorum.
ciddi olmamalı bu yorum! :]
"90-60-90 vücuduuum var." ismail yk

deryik dedi ki...

lavender: ben atamadım o demiri zamanında, gençleri cesaretlendrmek gerek :)

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker