11 Eylül 2006 Pazartesi

insan bazen "iyi ki yıldırım türker var" diyo. size de oluyo mu?

2 yorum:

Beyaz Piyano dedi ki...

yok bana olmuyo öle şeyler :))
bikaç gün yok oluyoruz sen elli tane post eklemişsin nasıl bir hız bu ben ayda bir post ekleyemiyorum :(( hollandaya gidince tembelleşir ve post eklemes diyordum eski postları okuycaktım ama sen eklemişsinde eklemişsin :) ben okuyım şunları sana iyi gezmeler hollandaya selamlar

deryik dedi ki...

cananege: hayır, alevi değilim, gaykedi'ye yaptığım yorumdan öyle anlaşılmış sanırım. aslında çok dindar da sayılmam; ama alevilerin dini görüşü bana daha insani, daha içten geliyor. yani benim dinden anladığım şeye daha yakın...

beyazpiyano: yaa evet biraz doz aşımı oldu bu ara, zira sıkılmaktayım. haftaya dersler başlıyo, arşivim sizi bekler :)

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker