10 Eylül 2006 Pazar

kahve ve portakallı çikolata

türk kahvesi yaptım! mesele çelikmiş, kabın boyu değil. kazanlarla içeceğimdir. yanında da portakallı çikolata.. oh miss.

Mibi var, hindistandan geliyo, şeker bi kız, sevdim ben. mimarmış aslen, bizim programda. "kırsal bi bölgede yaşıyorum, öğreniym diye geldim" dedi.

patrick var amerikalı. ezberlerinizi bozar. mibi'ye ve benjamine bakıp "hindistanın kuzeydoğusu di mi? siz daha çekik gözlüsünüz" dedi. şok oldular, kimse bilmiyomuş, "niye esmer diilsiniz" diye soruyolarmış. bana bakıp "türksün di mi" dedi, bu sefer sıra bendeydi. elimdeki kitabı görmüş, "osmanlıyı yeniden keşfetmek", ordan anlamış. düşünün yani, adam bana "e hani arap alfabesi" demedi. "niye esmer diilsin bakiim" demedi. biz patrick'i çok sevdik kısacası. takdirlere boğduk kendisini. hele benjamin sarılıcaktı nerdeyse "bi sen anladın beni patrick" diye...

ve divadcığım yo hayır, bu o patrick (maitland olan, yolda görmüş idik biliyosunuz) değil. sarışın... hiç kimse mükemmel olamıyo maalesef :P

Hiç yorum yok:

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker