27 Ekim 2006 Cuma

halloween gülleri

cumartesi halloween partisi var. cadılar bayramıııı... okulumuzun mutfak kuşu, en anne karakteri Grace parti veriyo. Evinde. Tabii ki illa "it's awesomeee/ greattt/ coolll/ wooww" diyen, Türkiye aşığı, kocasıyla istanbul'da tanışmış, fast food seven, çok bi şeker bir amerikalı. çok severiz kendisini. hele en son hasta yatağında 20 tane çikolatalı cupcake yapıp, üstlerini çeşitli hayvanlarla süsleyip bize gönderdikten sonra. kendi yiyemedi, yattı dinlendi. bunun dışında müşteriye "türkiyeden ev almayın çürük oluyo" dendi diye emlak sektöründeki işini bırakmışlığı var.

neyse mesele o diil... ne giycez?! nırnınıınnımm.. hayır yani ben bu soruyu bakkala giderken bile soruyorum, davetiyeyi gördüğümde kalbim sıkıştı.

olasılıkları söylüyorum, hepsi ekstra alışveriş ya da mümkünse kiralama gerektiriyo:

1) audrey hepburn: ama o uzuun sigara zımbırtısı yok. siyah elbise yok. eldiven yok. gözlük yok. tayt var. babet var. elbisemsi bi şi bulunur da zor yani. ayrıca ladylike bir sarhoş diilim ben, olamam. heves var sadece.

2) janis joplin: kendisinin her daim saçında olan ötriş (deniyo di mi ona) yurtta birinde varmış bi efsaneye göre. o zaman geriye sadece pembe yuvarlak camlı gözlük ve bissürü kolye kalıyo. bi de yelek. o da var. kolay gibi yani- ötriş varsa tabii.

3) sekreter: en kolayı/ hesaplısı bu. sadece şu arkasından ince bi çizgi geçen mus çorap bulmak gerek. yoksa benim eskiiii avatar fotomdaki elbise işe yarar. öhöm.

4) pippi uzunçorap: ah ah çok isterdim ama ne kızıl örgülerim var ne çizgili çorabım. sadece o pırtık elbiseyi upuzun bi erkeğin t-shirt'ünü ödünç alarak yapabilirim. ayrıca ööle büyük ayakkabılarım da yok.

dip not: benim yanımda "golften dönen ingiliz enteli" olucak. papyon, şapka, pantolon falan. hazır gelmiş resmen- bi pipo eksik.
ikinci dip not: ben kostüm mağazasına gidip "bunu sarın alıyorum" demem, doğama ters.

buyrun ödeviniz. yarına kadar süreniz var, kısmet :) bunların dışında pratik çözümünüz varsa hazırım bekliyorum. "duştan yeni çıkmış adam" karakteri yapılıyo, onun dışında bi şi lütfen :)

10 yorum:

vintage biscuit dedi ki...

düşünmek lazımmm
hmmmmm
aslında burdan efe kıyafetlerı felan yollasak sana :))))))

deryik dedi ki...

vintage: ah ah aklıma gelseydi neler getirirdim yanımda ama.. yapamadım. efe kıyafeti olurdu, kına gecesi olurdu, ohoo...

deniz: fikir harika harikaa!!!!
ama çok geç... sen yapabilirsin yani istersen.. :) ben H&M tarafından ikna edildim, karar verdim nolucağıma.. süpris, fotolar yakında gelir :)

Emir Bey dedi ki...

beterböcek kıyafetleri giymelisin bence hem elindeki kıyafetlerle yaparsın birşeyler önemli olan makyaj ve saçlar ne de olsa :))

bu arada deniz saklanıp bir yerden yorum yaptı herhalde biz göremiyoruz :))

deryik dedi ki...

emir bey: beter böcek olamam ben, pudram yok maalesef. deniz öyle rütbeli biridir, gaipten yorum yapar :)

Burak dedi ki...

deryik, benim de çok az sürem var bişeyler bulmak için. Bana da yardım gerek! Senin için aklıma gelenler:
- çingene. (halka küpeler, başına da pembe bişi bağla, oldu bitti)
- beyefendi. (kravatını da takarsın, bir de pos bir bıyık çizdin mi tamam.)

deryik dedi ki...

burak: burakcım çingene için etek gerek kat kat, hem kocaaamaann küpeler de yok bende. beyefendiy'yi de düşündüm; ama bıyık çizemem, kavalyem doğal bir bıyıkla geziyo zaten :) burda çıplak tene palto ve çorap giyip "park sapığı"nı canlandıran erkekler var (maksat fikir olsun:P). ya da birini bul, blues brothers olun :) aslında en kolayı bi pelerin ve vampir dişleri senin için sanırım :)

>>>>MUSTAFA<<<< dedi ki...

Bisim antepte eskiden gelinlik kısların giydigi bi kıyafet vardı adı aklıma gelmiyo dilimin ucunda dur az gevezelik yapım gelir aklıma belki:))

sandal,mandal,daldal neydii yaaaa sundal şişimdal yaa dilimin tam ucundaaa dur annem soram hahah tamam Bindal Bindal şöyle siyah bi bindal üzerinde altın sarısı nakışlarr vallah ne çok yakışırdı sana:))

göndereyim istermisin:))

ya da orda bulabilirsen yakışır vallah...

>>>>MUSTAFA<<<< dedi ki...

gerçi, parti bugünmüş geç kaldım gene salak kafam:)))

Adsız dedi ki...

halloween gülü.
ay aklıma bi şey gelebileydi keşke.
ne giydin naptın çok meraktayım.

deryik dedi ki...

mustafa: benim de aklımda bindal vardı aslında da yani burda nası yapiym :)

lavender: foto gelir yakında belki :)

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker