4 Ekim 2006 Çarşamba

istemiyorum

bu ara kendi kendime bunu diyorum: "istemiyorum". Den Haag'ı değil, burası iyi ya da uzakta olmak da değil mesele. günlük detaylar. bazı insanları görmek istemiyorum mesela. bazılarını da duymak. bazılarının arkamdan abuk subuk konuşup sonra "melabaa deryik ihihi" yapmasını istemiyorum. çocuk çocuk davrananları istemiyorum. hırs hırs tırıs tipleri istemiyorum. ukalaları istemiyorum. 25 yaşına gelmiş master yaparken en temel kavramları bile bilmediği halde carcar edenleri de istemiyorum. en bi refah ülkelerinden gelip "ay hadi isyan edelim"cilik oynayan kendini bilmezleri de istemiyorum.

yalnızlık depresyonu değil bu, geldi içimdennn... allahtan iyi, normal insanlar da var ama yani.. ne biliym.


istemiyorum işte. daral geliyo. müdahale edicem. ay öf. sıkıldım. bi gidin yani. evet bunu demem gerek. kibar bi şekilde. nasıl yapılır ki bu?

8 yorum:

Tugc dedi ki...

i dont want you diyerek..ben diyorum valla...

deryik dedi ki...

benimki daha çok "iyi hoş insanlarsınız ama daralıyorum, üstüme üstüme geliyosunuz"... evirdim çevirdim olmadı :)

Tugc dedi ki...

"you are really nice and great people but i m not in the mood these days, that i do not feel like hanging out with you at all " bunu dene? :D

huysuz dedi ki...

ben olsam anlamsızca yüzlerine bakardım sadece :)bazen konuşmamak da anlamlı olabiliyor.

vintage biscuit dedi ki...

abı bunlardan kurtulus yokmu yok *** kuzey kutbunuma gıtmek lazım :)

deryik dedi ki...

tuğçe: valla kelimeleri bıraktım galiba ben ama kelimesiz de mesaj alındı.

huysuz ve tatlı: aynen, bazen tek bi bakış yetiyo. bu sefer mesela bakışları denedim, iyi gidiyo şimdilik..

vintage biscuit: uluslararası bi şi bu. ve ingilizce versiyonu hiç çekilmiyo yani. kuzey kutbu yetmez ki, eskimolar var. kaçış yok :)

Emir Bey dedi ki...

sanırım geldi içimden de sonra gülümse bödö bödö falan diye bir kısım geliyordu şayet aynı şarkıdan bahsediyorsak ya da o şarkı ise şayet :) ay saçmaladım ben de gideyim iyisi mi başınızdan :)

deryik dedi ki...

emir bey rica edicem, giriş- gelişme-sonuç düzeninde yazmak zorunda hissetmeyiniz kendinizi :)

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker