22 Kasım 2006 Çarşamba

şeffaf sütyen askıları sadece 7 kat kazağın altında kullanılmalı.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

:) ben normal askilarini kaybettim, o yuzden bir tanesi sadece seffaf askiyla hayatini surduruyor..ama ben renkli ic camasirlarini seviyorum..sadece beyaz, ten rengi ve siyag olmamali..
bu arada tuvalet kitaplarina ithafen..en sevdigim sey dergi okumaktir tuvalettir, ama gazete okuyamam cok buyuk kalir o tuvalete gore. kitap da, onceden okudugum kitaplari tekrar okumayi severim.
yikanirken de hem sarki soylerim, hem de muzik dinlemeyi severim.. turkiyeye gidince, kuvetimizin tipasini bulursam, 2-3 saat de kuvetimizde kalip keyf yapmayi planliyorum! :D

deryik dedi ki...

tuğçe: yok renkli olsun tabii, tercihen. daha önce de belirttim, bence iç çamaşırları eğlenceli bi şi, hele fetiş muamelesi çeken arkadaşlarınız varsa :) şeffaf askı ve askılı bluz kombinasyonuna dayanamıyorum sadece; omuzlarının bi kısmı güneş altında parlayan ve isilik döken kızlar. ne biliim belki vardır bi açıklaması.

küvet özledim. aklıma getirdin yine:)

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker