23 Kasım 2006 Perşembe

şık latife güzide bi şarkımızdır

lily rose ölüyo, perde açmama mevsimine girdiğim için.
yine nezle oluyorum, kuş gibi gezdiğim için.
güne bok gibi başlıyorum, internet bağlantım olduğu için.
duşta uzun kalıyorum, düşünmeden suyla oynadığım için.
her gece baş ağrısıyla boğuşuyorum, uykusuz olduğum için.
odamı toplamıyorum, burda kalmadığım için.
makyaj yapmayı seviyorum, solgun olduğum için.
her gece aniden uyuyorum, düşünmemek için.

eee..eee..ee..ee.



kimbilir belki bir gün solgun'u okuturum size.

8 yorum:

Yeditepe İstanbul dedi ki...

makyaj yapmayı seviyorum, solgun olduğum için. - Kısmı hariç aynı durumdayız :)

THe MaN WhO SolD ThE WorlD dedi ki...

Şık Latife'yle arandaki tek fark ona ekmek yememesini öğütlemişler şişmanlamasın diye ama sana tam tersini önermek lazım...:D

Az Kaldı Sabret:)

deryik dedi ki...

sevda sözleri: olsun o kadar farkımız, sevindim :))

mwsw: :D ama annemin nünü diye bi arkadaşı var, sayılır mı?

Adsız dedi ki...

ben odayi toplamayi sevmiyorum, ama bugun o kadar sinirliydim ki, odayi bile topladim.elektrik supurgesi filan bile...tas bezi filan bulsam, yerleri bile silecektim hatta ...

Adsız dedi ki...

okuyalım solgu'nu.
okut bize.
baş ağrın üzdü beni.
ne illet bişey.
ağızda sakız ama yürekte acı resmen!

THe MaN WhO SolD ThE WorlD dedi ki...

I-ıh sayılmaz, Şık Latife'ye benzemen için bir fırın ekmek yemek lazım! :D

deryik dedi ki...

tuğçe: aman aman kim kızdırdı seni bööle... yemek yap bak temizlik yerine, afiyetle yersin sonra :)

lavender: valla bilmem ki ben yazarım da okutmam. bööle garip huy :P baş ağrım nezleye döndü, rahatladım :)

mwsw: bir fırın azmış, deniyelim :P

ayşin dedi ki...

Yahu bir saattir şık latifeyi söylüyorum kendi kendime. Sıradan postlarını okuyorum. Sonra bu çıkıyo. Şaşkınlık verici.

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker