24 Şubat 2007 Cumartesi

genetik bi nedir-101

-aloo??? kızım vardın mı merak ettim!!!
-anne dün dedim ya, sabah 9da varıcam diye.
-ay ama konuşamadık ki dün doğru düzgün.. hem saat 12!!!
-e anne sabah aradım haber vermek için, kapalıydı telefonun.
-aa evet doğru.... biz otobüsteydik de.. istanbul'a geldik çünkü.
-nası yaa?!?!!!
-söylemeyi unutmuşum.
- e bi de merak ettim diyp kızıyosun ama? ne zaman gittiniz, nerden çıktı?!
- ay işte geldik sabah otobüsüyle.. merak edicek bi şi yok, kardeşinin tatili var. hadi konuşuruz sonra tekrar, herkesin selamı vaar çok öptüükkk...
-peki ben de öptüm madem.



armut mu dibine düşmüş nolmuş bi anlasam...

2 yorum:

Mademoiselle dedi ki...

Annemi ne kadar ozledigimi hatirladim...

deryik dedi ki...

mademoiselle: :)ben bu yorumu çok sevdim.

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker