26 Şubat 2007 Pazartesi

tıkla, resmi farklı kaydet

buuuu bant'ın yüce çizeri, defalarca farklı kaydettiğimiz, 62'den tavşan sadi güran'a teşkür içüünnnn...



buuuu gecenin bi körü patlak patlak gülmemi sağlayan öykü akgürgen'e teşkür içiüüünnn...




bunların hepsi "bilmesenn dee göremeseenn de bu teşküür sana teşkürdüüür" içiüünn....

"bu ikisi de tavşan delisi, niye ki? tavşanlarda benim görmediğim bi şi mi var?" diye sormak içiüüünn..
anında "tavşmayan" esprisiyle kendi kendini imha içiüüüünn....

bi de şey biri sevabına penguen yollasın bana.
iki-üç haftayı biriktirip yollayın nolur.
hiştt...

bu siteeemm tanıdıklar içüüünnn...

4 yorum:

Dilara dedi ki...

deryikino,
alttaki fotoğraflar âlâ!
bayldm.
beyaz ten. soluk değil.
sadi güranı tanıyosan daha çok seviyim seni.
ama tanımıyosan da aplamsın. hep! :)

jelatin dedi ki...

O alttaki kitaplık senin mi? Kimin? Anlamadım ben. Hep öyle bir kütüphanem olsun istemişimdir.

deryik dedi ki...

lavender: şahsen tanıyamadık efendim, o işi istanbulda ikamet eden yeni nesle havale ettim :P

jelatin: yok yahu, nerde... öykü akgürgen'in... ben de hep serçe parmağımı o kadar ayrık tutabilmeyi istedim :)

tavsan dedi ki...

var tabii tavsanlarda bir keramet;)

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker