17 Nisan 2007 Salı

34 THE 99

şimdi deryik napsın.. "balık çiftlikleri" dedi, hocası "vaka var da ben hala bi soru göremedim" dedi. deryik'ten pıt pıt parçalar düştü, "ama ama"ladı, sonra sustu dinledi, hak verdi. hak verdik diye parçalar pıt pıtlanmıyo değil... soru düşünüldü sonra. sonra.. en fenası. tez konusunun kesinleşmesine iki gün kala danışman hoca değişti. değişecek yani. iyi olacak aslında. deryik napıcak derseniz... çevre bakanlığı'na bi bakacak. ne kadar çevre var içinde diye. öyle gibi bi şi.

şimdi burda bi kitap var adı aynen:
rationality & power: democracy in practice.
yemin ediyorum, sözlüğü açmış en afilli 4 kelimeyi seçmiş de kitap adı yapmış gibi geliyo. iyi hoş kitapmış da yani "dünyanın sırrına erdim" değil ki kuzum.


napalım madem? oda toplayalım.
mutfaktaki puf pt çikolata renkli tek kişilik koltuğu hacılasak? evet olabileer. bi soruşturalım. koltuk da gelirse ben gidicem heralde odadan. olsun.
çamaşırlar yıkansın deryik yıkansın. çitilenelim toptan.

sanki böyle hijyen gelsin dertler gitsin. marc marc kadınıyım ben. yalan dolan. ne hijyen var giden. ağzım açık ne deseler "iyi peki onun tezi olsun bu" cevabı verecek kadar boşum aslında. hani biraz kaş çatsanız izmir'deki yer karolarını saymaya ikna edersiniz beni.

ben aslında bi 4 gündür falan sadece bi bardak vişne suyu istiyorum, tamek. o kadar zor ki bu. Yani bi bardak vişne suyu yok işte. Dimes var, sevmem. Capri-sun da bi tuhaf. ben tamek istiyorum halbuki. guava suyu var da vişne yok. hani olsa sanki bi dikişte içince bambaşka olacak gibi her şey.vişneli dondurma da olur. vişneli mekik de yenebilir, vişneli eti brownie olsa hele.

vaya con dios'u hala dinliyorum. ne na nah adlı şarkının sözlerini ezbere bilirim, bununla da manasızca övünürüm, olay yerinde görenler bilir. ayrıca onun dışında bi "pack your memories" derler, parmaklarını yersin. ben 6ydım onlar meşhurdu, babam elimi tutardı, ben ayaklarına basardım, dans ederdik, ordan tanırım kendilerini. grup belçikalı aslen. falan feşmekan.

bu fotoğrafı çekerken vedalaşıyodum, benim şerefime temmuz başı bulutları geldi. hıçkırır gibi, taksi plakasına kadar (ki başlıktaki plaka. belgeli elimde) klik klik kaydettim. Taksimde bi otoparkta durmuştuk, ben yalnızdım 5 dakka ağladım. Bap'ımı aradım, "gidiyorum ben istanbuldan" dedim, kesik kesik ağladım, bi o anlardı. anladı da zaten, kızdı bana. "ne ağlıyosun bakıyorum vazgeçtin bu kadar kolay.. noluyo be ne bu" dedi. kendime geldim. Cidden yahu, gittikleri gibi gelirler icabında. arkadaşın "höt!" diyebilenine dost deniyo galiba.




e gel işte bap. spays görls bile çalarım söz.
hötleşelim karşılıklı.

9 yorum:

Tugc dedi ki...

Ne na Nah diyorum, bir anda da odanin ortasina bu uykusuz olumcul halimle atilip dansediyorum. Evet, oluyor boyle seyler bana, yadirgamamak lazim. Ayrica bence insan herseyden gurur duymali.. Ne guzel sozlerini biliyorsun iste, ben bilmiyorum, bilmek de isterdim.
Ne zaman donuyorsun?

Emir Bey dedi ki...

peki bu yazıyı okurken spice girls ten viva forever çalmasına ne dersiniz hem de 3600 şarkılık bir listeden rastgele çalma özelliği açıkken =) tövbe estağfurullah :D

divadeiwob dedi ki...

kızma deryikçim ama gelmiş geçmiş en afili kitap adı "allah allah bu pahalılıkta kontesi kim şaaptı"dır

a girl with a snowflake. dedi ki...

evet kızmıstım sana hatırlıyorum belkıde kızmaktan cok ayrılıga yenılmene kırılmıstım.
gelıcem masal söz. bi şekile ne olursa olsun. içmeye hötleşmeye.
ve sonra sıra senin buralara kavusmana gelicek.
yarın carsamba hatırlatırım.
moco.
mum yak bnm için bide pembelerden sonra dılek dıle .

deryik dedi ki...

tuğçe: aylar var tuğçecim ya. olsun ama... sözleri gugıllanabilir, çok da eğlencelidir efendim :)

emir bey: emiiiir. arkandayım bööö!

karanlık: ben onu kısaca "kontesi kim sikti" diye biliyorum. 2. baskı galiba :P

girl with a snowflake: biliyorum biliyorum... o iyi gelmişti zaten...
mocoya selam. pembe duman. uf sen iyi ki varsın bap! :)

Dilara dedi ki...

deryik daha fazla last.fm'e direnmeeee!!!!

Adsız dedi ki...

deryik hanım; Fiberoptikler üzerine kurulmuş siber çeşmebaşlarında "Tünelin ucunda ışık var mı bilmek istiyorum. yoksa kimseye etmem şikayet, ağlarım kendi halime" olma ihtimaliniz nedir.

Yada şöyle sorayım hanginiz yalansınız Asumannn'mı Derya'mı. Yada siberçeşmebaşı güzelleri deryik'in hayatını kopi/peyst kopi/peyst, hacım hacım hacılıyorda haberiniz mi yok :)

a)neden bahsediyorsunuz kuzum siz
b)başımın belası oldun be adam
c)"sus sus sus kimseler duymasın"

buraya Erol Taş kahkahalı efekt istiyorum

deryik dedi ki...

lavender: müsait bi zamanda yahu.. valla direnmek değil, yaşlanmak :P

renklinegatif: hımm... ben evet bizzati tünelin ucunda ışık var mı bilmek istiyorum, var sanki, bi şiler parlıyo. cevap olarak A diyorum. hem a şıkkı, hem AAAA?!?! olsun, hayret nidası.

mnemosyne dedi ki...

uzun zaman geçmiş üstünden ama olsun...benim dolabım annecağızımın yaptığı konserve vişne sularıyla dolu.kendi çiftliğimizden hormonsuz vişnelerin ev yöntemiyle suyunun sıkılıp konservelenmişi..:) içim bi cızz etti okurken..hala canın istiyosa yolun istanbula düşünce uğrarsın bana,içeriz :)annecim vişnydi,kayısıydı her yaz bana meyva suları,çerezler,tarhanalar,salçalar...annemi özledim,çiftliği özledsim,izmiri özledim..:(

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker