8 Mayıs 2007 Salı

liste

Andorra, Arjantin, Arnavutluk, Bahama, Barbados, Batı Samoa, Belize, Bolivya, Bosna-Hersek, Dominika, Ekvator,El Salvador, Endonezya, Fas, Fiji, Filipinler, Gambia, Grenada, Güney Afrika Cumhuriyeti, Güney Kore, Hırvatistan, Hong Kong Özel İdare Bölgesi , İran, Jamaika, Japonya, Kazakistan, Kenya, Kırgızistan, Kolombiya, K.K.T.C.,Kosta Rika, Makedonya, Maldivler, Malezya, Mauritius, Monako, Romanya, Santa Lucia, San Marino, Seyşeller, Singapur, Solomon Adaları, Şili, Swaziland, Tayland, Trinidad-Tobago, Tunus, Tuvalu, Uruguay, Vatikan.

Türkiye'ye vize uygulamayan ülkeler listesi efendim.
görece yakınımızda olanları sizin için koyulttum. nasıl gidicez derseniz, narsis7ekho yazmıştı zamanında, TCDD güzel bi kurumumuz. Bükreş'e ikinci sınıf tren bileti 35 euro, 2 kişilik yataklı 23 euro mesela, neden olmasın. Hem Balkan Flexipass kartı da ayrı bü güzellikmiş, "daha detay ver" diyene buyrun. sınır kapısından turist vizesi veren ülkeler de var ama tek tek bakmak lazım, misal sırbistan. 30 güne kadar vize alımı daha kolay.

Interrail konusunu da bizzat gugıllayın derim, uzun hikaye. başka bahaneniz varsa dinlerim tabii. şahsen latin amerika fantezimi geliştirmekle meşgulüm, yol üstünde bi perucum vize istiyo, olsun varsın.

yeşilli kırmızılı pasaportlar için olan liste burda, buyrun.

falan fülün.

5 yorum:

Peanut Butter and Black Coffee dedi ki...

makedonyayı bana özel mi koyulttun?! gidin gidin de boyunuzun ölçüsünü alın gibi :D yok ama gidilecekse gidilmeli yerlerden.

ikinehir dedi ki...

aaahh aah.. bakıp bakıp içimizi geçirdiğimiz türkiye'den vize istemeyenler listesi yine karşımıza çıktı. hayır ben niye çoğul konuşuyor isem:) hırvatistan favorim, ah neredem, hanimişim. vatikan ıh ıh, italya'ya gitmeniz gerekiyor mutlaka, onun için de şengen'e bulaşmak lazım. makedonya, fas, şili, jamaika.. ah ah. benim ailem öle pek sırt çantamı takıp fas'a gitmeme "yürüü be kim tutar" diyecek türden değil de..olsun buluruz bi çaresini yavaş yavaş:)

narsis dedi ki...

Ben lise ikideki halimi hatirliyorum, bos bir an buldugumda hemen yemek konusmaya baslardik.
Simdi kimi bulsam gezi plani yapmaya basliyorum.
Ama delicesine... Bu yaz sonunda bana kalan en fazla iki haftalik donemde bir Mars'a cikmayacagim sanirim. Takvime bakiyorum bakiyorum yer yok zaman yok. Takvimlerle kavgam boyle basliyor.
~~~~~

Gunescilere degil de kulturel turculara tavsiye:
Once Dogu diyorum, Likya Yolu hala onumuzde uzanir da, Hasankeyf'in gunleri sayili.

Ayrintilar icin itina ile -hem de hayrina- teklif hazirlanir, bana ulasiniz bosuna turizm okumuyoruz, bosuna rehber olma hayalleri kurmuyoruz =p

jelatin dedi ki...

Bir Fas görmek için ölüyorum. Rüyalarıma giriyor, nasıl heyecanlanıyorum.

Ama babam izin vermiyor. RedBull'la kanatlandığını zannedip çelik kapıya toslayıvermek gibi bir şey bu.

Adsız dedi ki...

i lav pırag.
hiç çıkmadım dışına yurdumun.
ve yeşildir pasaportum.
ama ..

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker