17 Mayıs 2007 Perşembe

okuma fişi

ben spyro gyra gördüm. annemin spyro gyra'sı var.

annemin spyro gyra'sı tuttu den haag denen şehrin 2 günlük jazz festivali kapsamında sokak konseri verdi. benim kulaklarım çok mutlu oldu. gözlüğümü getirmişim.bi bankın tepesindeydim. yağmur altında dinledim. adamlar yaşlanmamış zahir. annem dinlesin çok istedim, meğer bu adamlar bi hafta içinde ankara'da konser vericekmiş (gugıllayın monşer, yorgunum). 25 yıldır taş gibi müzik yapan spyro gyra. seni sevmeyeni ben naapam spyro gyra. orgda göbek zıplatan, saksafonla seken amcalar. bi sizin şekerliğiniz bi de ian anderson flüdü zaten. jethro tull da gelsin. on yüz kere türkiye'ye geldiler. gerçi onlar hafif arızalı, 65'inde "cinsiyet değiştiricem, 3 yaşımdan beri kendimi kadın hissediyorum" diyen elemanları var. olsun. jethro tull. ian amca sen yine pan ol, flüdünle sek. nolur.

sonra bi de r&b söylüyorum, yo yo bi kız vardı, sesi çok güzeldi. tam "üşümüyo mu yahu" dediğimde hırka giydi. ve lakin genetik, o ten rengi varken sesi çatlasa esas o zaman ilginç olurdu. vokalistiyle arasında 5 fark bile bulamadık, kilise korosundan heralde kızımız dedik. bok attık bıraktık yani. hıh :P


bi de şşş... ben tori amos görücem.
nergiz'in tori amos'u var.
amsterdam'a geliyo. şşşş...

4 yorum:

Emir Bey dedi ki...

bir arkadaşım vaktiyle jethro tull albümleri vermişti bilgisayarımda var bir ton, bana öyle şarkılar söyleyeyin ki onları dinleyince çok seveyim ödev olsun bu da =)

jelatin dedi ki...

2 yaz önce... Uff, nasıl heyecanla gittik Tori'ye. Aylar öncesinden biletler alındı, Büyük Londra Oteli'nde yerimiz ayırtıldı. Ne muhteşem bir 5 gündü. Konserse... Evet kendisi kilometrelerce uzağımızda mini minnacık bir nokta bile olsa, rüya gibiydi Tori Amos. Harbiye Açık Hava'nın ne muhteşem bir yer olduğunu tahmin edemezdim. O ne akustik!

Tori Amos'tan geriye kalan, kilometrelerce ötesinin gerisindekiler: önümüze kurulmuş Gülse-Murat Birsel çifti, mütemadiyen ayakta durarak kendini göstermeye çalışan Şahan Gökbakar, efendime söyleyeyim Halit Ergenç ve sevgilisi, Nil Karaibrahimgil ve çeşitli ünsüz ünlüler... Komikti yani. Çok üşümüştüm bir de. Bir ara Tori'ye elektrik çarptı, kimse anlamadı. Algılamamız uzun sürdü.

O hâlde şimdi sizler için Coşkun Sabah'tan geliyor: "Anılar, şimdi gözümde canlandılar

Bu yaz da geliyor diyorlar İstanbul'a. Malum, yeni albüm. Yuppi.

Adsız dedi ki...

Tori Amos'un turunun Istanbul ayagi 15 Temmuz'da gerceklesiyormus, Biletix'te satisa cikmis sanirim. Gidebilecek olanlar iyi eglensin :)

Adsız dedi ki...

deryik bem chillout festivale didiorm. hem 50 ytl, hem de parasız şekilde. yıhyıhyıh

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker