6 Eylül 2007 Perşembe

aaa mim!

ben günler öncesinde mimlenmişim yahu. unuttum gitti... akıl akıl peşime takıl. eda mimlemiş ben öyle mimlenip kalmışım.
dışarı çıkarken yanınıza aldığınız 3 şey mimi...

para-anahtar-telefon gibi alışıldık bir cevabı bozuyorum efendim. ankaradaki evin anahtarı yok bende. ikinci madde düşüyo. onun yerine otobüs bileti koyabiliriz. çanta çok şart olmuyo haliyle bu durumda. bazal bi çıkış. bi de bazen ATM kartı, para grubuna girebilir gerçi o.

ah tabii dışarı niye çıkıyorum, o da mühim. gerektiğinde pantolon cebine de sığabilen bi kadının nasıl olup da 50 cm genişliğindeki çantaya sığamadını ben de bilmiyorum.

haliyle duruma göre ders notları-anahtarlık-para (telefon evde kaldı, okul yakın), para-anahtar-telefon (alemlere akıyoruz), para-telefon-otobüs bileti (ankaradayım) gibi kombinasyonlar mümkün, bazal bi çanta olduğunda. ama esas çantamın içinde bi karadelik var, gerekli eşyaları yutan... o işte joker eleman.

bundan hareketle sokağa çıkarken yanına neler alıyor diye merak merak ettiğiniz isimleri mimliyorum efendim:

peanut butter and black coffee, jelatin, sütlü... bi de emir bey ve QM olsun.

4 yorum:

Emir Bey dedi ki...

başka bir arzunu =P

deryik dedi ki...

bonus olarak merve de konuya dahil olabilir :D

ezgi dedi ki...

sobelenmişimmişimmişim. yine görüşememişiz, ben senin yerine de santralistanbul gezmişim.

deryik dedi ki...

star starcrazy: evek evek!! mil mersi çok sevindim ben :)

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker