15 Eylül 2007 Cumartesi

boooooo

çok sıkılıyorum ve korkuyorum. bugün ayın 15i. yani 9 gün içinde yaklaşık 17 bin tane bi şi ifade eden kelimeyi bi araya getirmeliyim, bi araya geldiklerinde de bi şi ifade etmeliler. bu benim taslağım olmalı. halbuki bugün bana sadece "ersinin sivil hayata geçtiği gün"ü ifade ediyo.

korktukça başlamıyorum.
otelleri arıyorum, hepsi paranoyakça yaklaşıyo. şimdiye kadar telefonda arıtma sistemlerini soran kimse olmamış olabilir; ama insan en azından adını soyadını söyler. ayıp. ben söyledim mesela nadir bey. incilerim dökülmedi.

bissürü yeri aramam lazım. röportajları yazıya dökmem, okunmuş makalelerden işe yarar yerleri bulmam, önceden verilen dizaynımı okumam ve ve ve ve.... çok yaratıcı olmam lazım çok. başka türlü olmayacak zira.

bu amaçla battaniyeleri alıp kumsala gidicem işte. hıh. ve evet, bu resimdeki kadar sıkıntılı, uyuz ve huysuzum. nemrutum hatta. 5 yaş şımarıklıkları ve dikkat dağınıklıkları günümdeyim. üstelik güneş de yok. şu an tek istediğim defnenin dizine yatmak ve onun saçımın her bi tutamını renkli yünler sarmak suretiyle beni renklendirmesi. ve tek derdimin araya girecek boncuklar olması. paniklemiş ve cidden tırsmış durumdayım. bu iş bitmez, biterse de bok gibi olur. ya da ben kendimden tiksinir hale gelirim.

hadi naş o zaman hanfendü.

9 yorum:

jelatin dedi ki...

Neleri hallettin, nelerin üstesinden geldin şimdiye kadar... Bu da en güzel hâliyle sonuçlanacak inşallah. Ne demiş ünlü Türk Pop Büyüğü Murat Boz?

"PÜFLE ÜFLE YANIYORUM..."

Adsız dedi ki...

heyyyy!
sana burda şey yapmalıyım o zaman. ııı nedir onun adı. böyle bi füze kibritle de yakayım poposunu. içi dilara enercisi dolsun taşsın. pıııırrrrr kucaına düşsün.
yolluyorum birazdaaan. . . . !

Peanut Butter and Black Coffee dedi ki...

nööölöööör yavru?
kızım sen hayrettin kublay'ın öğrencisi değil misin? hatta sen hayrettin kublay'ın birrrr numaralı öğrencisi değil misin? "peeeeeh!" o zaman, yemez bunlar seni deryikko!
sen ne yazıcanı biliosun, yazma kısmı zor farkındayım. insanın intihar edesi gelir, onu da çok iyi bilirim. ama sen biliyosun, bi de bilmeden yazmak durumunda kalsaydın o zaman işte halimiz haraptı.
hadi deryikko, ben biliyorum, sen de biliyosun. gözümün içine bak, gülüp sonra "Taam taam" diceksin zaten.
Muck.

stickman dedi ki...

neyle ilgili nasıl bişey yazacağını anlamadım ama, içimde başarcakmışın gibi bir his var. bilmiyorum ki konuyu, merak ettim valla, belki yardım edebileceğim bişey vardır. Yada cin bi fikir gelebilir aklıma. Yardıma hazırım ben :)

Emir Bey dedi ki...

yav boşveeeeersene Deryik yaaaahu !
olcak bitcek ne de olsa koy gitsin =P

Adsız dedi ki...

Deryik'cim bu arıtma mevzusunda bir arkadaşımın tezi vardı sen tam olarak ne istiyorsun yaz bana maille sorarım kendisine işine yarar mı bilmem ama :( Bir de bir kutu nutella ye bak nasıl mutluluk salgılayacak hormonların şeker

aycaeren dedi ki...

ne güzel en azından kumsal insanı daha yaratıcı yapabilir:)

deryik dedi ki...

jelatin: ritmik bi şarkımızmış efendim kendisi.. inşallah inşallah...

morfasuli: bissürü bissürü lütfen :)

PBBC: biliyorumdur di mi? biliyimdir.. ay of evet. hareket vakti. kıpraşsam olucak sanki...

emir bey: emircim en içten hissederek gelen yorumun heralde, bu yılki akademik tavrın olmaz umarım? :P

eda: yoruma çok güldüm çünkü elimde bi kavanoz nutella var :D valla varsa öyle bi şi, tabii çok teknik değilse (atıyorum mühendislik vs) olur, her türlü bilgiye açım :)

jazzrail: hava soğudu gidemedim ki bühühü :(

izumi kaminari dedi ki...

bir tane deryik repliği lazım buraya:

"deryik bu, yapar!"

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker