29 Kasım 2007 Perşembe

ben hiç paris metrosunda kaybolmadım.

bir al bundy edasıyla

haniii aym hoommm...

diym.

akabinde bilgi: iki ömrüm olsa birini parise adamaya hazırım. ve lakin bir tane var, istanbul sebebiyle ikinci lige düşüyo kendisi. hollanda rüzgarlarına rağmen mütemadiyen bir "nişantaşında gri istanbul sabahı" hali. fonda MFÖ. ve hollandaya geri gelmek yemek, dil, müzik ve evet, insanlarının tek tipliliği yüzünden acı. yine de monşer, şimdilik ev burası.

başlığa ithafen: zira zehir gibiyim, anında yönümü yolumu buluyorum. muşum. meğer. ehe.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Ya iste Avrupa'da yasayinca cat oraya, cat buraya gidebiliyor insan! Ben medeniyetten uzakta yasiyormus gibi hissediyorum. :/

Adsız dedi ki...

parisin metrosu çok abartılıyor bence, harita var her yerde, kaybolmak ayrı bir çaba gerektirir zannımca. ben de yeni döndüm ve aynı hisleri paylaşıyorum sizinle.

deryik dedi ki...

mz: efendim balkan ulkelerine vize gerekmiyo buyrun oraya cat cat :)

missleebee: bence turkiyede metro hatti bir tane oldugu icin bu efsane cikmis. 8-9 hat kesisiyo neticede.

maria puder dedi ki...

Keşke metro çalışsaydı da kaybolsaydım. Bir uçtan bir uca yürümek de enteresan oluyor Paris'te.

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker