28 Aralık 2007 Cuma

3 saat ileriye dönmek istiyorum.

bugün az kalsın burcu bööyyyük bi top kıl yutacaktı ki durdu.
belgeleriyle kanıtlayabilirim.
iyi ki durdu yani. ıyy çok iğrenç olurdu yoksa.

ankara tribecaya benden 5 yaş ve daha genç olanlar alınmasın. yaşımın kaç olduğu mühim değil. benimle değişsin bu sınır her yıl. mekan fönlü perçemli kızlar ve fönsüz perçemli erkekler öbeği dolmuş. öbek öbek perçem etraf, hepsi sağdan sola, soldan sağa savuruyo. ben yoruldum izlerken. ayrıca o köşedeki masaya da azerin adı verilsin. resmen emeği var orda. minderlere de benim ve burcunun. noktaları birleştirme heveslisi okuyucu var ise: hayır tribeca içinden kıl çıkan yemekler getirmiyo, telaş yok.

yan masadaki kız, arkadaşlarına "çok eğlenirseniz beni arayın, geri gelirim" dedi giderken. tuhaftır ki sadece biz bunu "şu an sıkıcısınız, onun için gidiyorum" diye anladık. onlar "hıı hıı" dedi.

aman, eğlenmediler zaten. bi biz eğlendik. hıh.

bi de rica edicem filistin kurtuluş ordusu'ndan arak fularla çok bi emo, çok bi bohem, çok bi bi şi olduk sanmasın taze ergenler. bildiğin poşu güzelim o. H&M renklilerini yaptı da yeni bi şi diil ki bu. kamerunda var yeşil-beyazı misal. avrupadaki yaşıtların cehaletten kaz ayağı etnik desen diye takıyo, sen o kadar gerzek olma bari. kendine yabancı haller. peh. bi şi değil, her şeye bayrak şu günlerde "hiiii poşuuuu" diye milli bir hezeyanla linç edilirsin valla. gülmekten yardım da edemem.

ankaraya bi şi yağsın nolur. dolu bile olur. çatlasın gök artık, içim şişti.

3 yorum:

Peanut Butter and Black Coffee dedi ki...

siz bensiz tribeca'ya mı gittiniz?! :P
haklısın deryikko. ama 5 fazla, bence 3 yas yeter. ben de gecende anilla gittim, ayni mekan ayni seyler. o posu olayina da kil kapmaktayim.
kosedeki masayi satin alabilirdim esasen oraya doktugum paralarla. artik oturamiyoruz bile oraya o ayri.
bir de lütfen tribecada sigara içilmesin.
bu aksam ordayiz eheuheuhuehe :D

deryik dedi ki...

biz oturduk oraya işte dün:) bi mucize eseri boştu. sigara konusunda da tam destek veriyorum ya da bi zahmet paraya kıyıp o dandik fan yerine adam gibi havalandırma alsınlar. mahalle kahvesi gibiydi dün.
hep ordayız monşer :)

sherlotte holmes dedi ki...

bugün kar var..
uğurlu olsun o zaman :)

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker