7 Nisan 2008 Pazartesi

dolar üzerinden mark üzerinden

allahım bana güç ver. devlet iktisadını esnaf tabirleriyle anlatan göbekli amcayı çatallamadan burdan çıkabileyim.

evet bildiniz tam arkamda oturuyo. küçük yazıyorum o yüzden.

resmen "adeta bankaların taksit yapması gibi yanüü" diye açıkladı az önce yatırımları.

evet bana güç, karşısındaki sabır küpü avukat hanıma da ekstra sabır. bol köpüklü.

oksimoron amca kendisi. diyo ki:"devlet hırsız, yolsuz.. o yüzden özelleştiriliyo ki çalıp çırpmasın, özel sektör dürüstçe işletsin".
evet, biz özeleştirmeyi hırsıza yaptırıp kar ettiğini sana bürokratlara emanetiz. "hırsız devlet" kavramı nedense özelleştirmeye gelince pek bi dürüst.

vulevukuşeavekmua resmen. ya da "hey seni yerler yerler seni ham yapar bu zilliler".


çatalımı alın garson bey geriliyorum.
"hastane işletmedir. türkiyeden başka hiçbi ülkede hastaneyi doktor yönetmez. başhekim hasta bakar" dedi.
dedi evet bunu. az önce.

2 yorum:

Polar dedi ki...

dedi ha... vay zındık..

özelleşmeyelim , güzelleşelim.

ne şeriat ne darbe, kafası güzel Türkiye diyorum ben de o zaman.


eyooo ilk yorum benim..

Murat Ali Seven dedi ki...

ahah süper yakalamışsın yine, devlet hırsız da özelleştiren hırsız değil mi, yani o başka bir devlet mi? ahah birden namuslu oluyor işte özelleştirirken.

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker