28 Mayıs 2008 Çarşamba

kır perisi ve kır pidesi

piskolocik bi durum mu acebağ, bi insanın ayağının işaret parmağı (aynı isimlendirme sistemi geçerli diye umuyorum) nasıl ağrır? vursam vuramam, öyle gizli bi parmak. ağrıyo işte 2 gündür. bugün patronumun vertigosu ve benim baş dönmesi seansım sonucu iş verimi sıfır. karşılıklı bayılıyoduk ki ben evde bayılmayı seçtim. aaaaay bu geceeeğ benim geceeeğğmm... bitmeli bu iş. hadi olsun olsun, yarın sabah kuşluk vakti. patron bile acıdı, yazık bana yahu. bühüm. yine bi sevgili günlük anı yaşadım galiba.

assos'tan "turistik eşya": 5 YTL'lik papatya taçları. gözün çıksın kapitalizm.
bugün çarşamba, günün şarkısı: got my mojo workin'.

yüzsüzlükte sınır yok, ankaralı bilir: "hepimize afiyet olsun." enteresan, enteresan.

türk blog okuyucuları çok eğlenceli (siz değil canlarım, diğerleri). allahın unuttuğu bir isveçli kız güzide duran'ın bi fotoğrafını koymuş, hop bi türk "is this güzide duran from turkey?". yes canım yes, sesimizi yer gök su dinlesin icabında. blogcu kız da "is it" demiş anca. peki ben nerden biliyorum? görünce "ahah kesin bi türk yorum bırakmıştır 'bu türk' diye" dedim ve netekim dostlar, netekim. itiraf ediyorum benim de yapmışlığım var. . "türk doktor amerikayı fethetti", "ingilizler bizi haritada bulabiliyo", "japonlar ilhan mansız hastası", "nadya 'türk erkekleri gibi aşık yok' dedi" gibi bi şi. böyle ezik büyüdük biz ama yeri gelince 2 çağ kapamış milletin torunlarıyız breh breh.

cumagelsincumagelsincumagelsin. bi daha: cumagelsincumagelsincumagelsin.

aaa esas haberim şu: pigmelerle dans şehrinize geliyor. bu cumartesi.

bu son: futbolla alakam yok ama, çarşı kalsaydı yahu.

3 yorum:

themonk dedi ki...

umarım uyduruk bi ağrıdır, felaket tellalı gibi olucam şimdi ama, geçen bir arkadaşım ayak parmağındaki agrıdan ötürü doktora gidince parmak ekleminden bi taş çıkarmışlar klasifikasyon mu neymiş adı da. geçmiş olsun.

pigmelerle.dans.eden dedi ki...

Geldim geldim...
20 yıl önceki ev arkadaşlarımla buluştuk. ODTÜde yurtta aynı odada kaldığım arkadaşımla konuştuk. Her yer çok kalabalık, herkes çok hızlı harket ediyor, herkes çok fazla para harcıyor... Bakıp kalıyorum...
Az kaldı az... Görüşmek üzere :)

deryik dedi ki...

onur: oh yo. onu bilemiyorum. benim aklımda parmağı çatlatmış olma ihtimali var, o da zaten kendisi kaynıyomuş alçı filan yokmuş, lokman hekim deryik teşhis tedavi ve buz kompresiyle sürdürüyo varlığını.

pigmelerledanseden: iki günde alışırsın, "rüzgar gibi geçti meltem" deriz arkandan :)

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker