27 Eylül 2008 Cumartesi

çünkü fisto.

bayramda burda olmamak, Sabuş'u düşününce, biraz kötü hissettiriyo. öte yandan Sabuş tatilleri sevdiğinden, gidişimi fazla dert etmeyebilir. geniş bi ailenin çekirdek ankara şubesiyiz biz, eksikler göze batıyo.

neyse, istanbulda 2-3 kişinin başına ağaç devrilmişken ve gemiler batarken ve boluda geçen hafta benim ankaraya döndüğüm sıralarda aynı yönde 20 araçlık zincirleme kaza olmuşken ve şimdi de bolu yolu yağmurlarlarla yıkanırken filan -- yola çıkacak olmam evde biraz gerginlik yarattı. doğal olarak. elektrik yükünden saçlar dik geziyoruz denebilir; ama neticede, geçer, geçeceğini bilmek iyi. geçer. atatürk bulvarı da gölet olmuş galiba, hovercraft filan gerektiriyo diye duydum.

öyle bi şi ki yarın yola çıkacak olmak, arkasını önünü düşünmüyorum. ve takmıyorum. çok ayıp ama şu an bu böyle. ekim ayına hiçbi şi kalmadı, sonbahar yıkanıp yıkanıp mis gibi parlayan bi mevsimdir. dün gece uyumak üzereyken sonbahar oldum ben kendi kendime. kışa kalmadan ankaradan gideceğime söz verdim. her sözümü tuttuğumu iddia edemem; ama sorumluluk duygum gelişsin diye çiçek böcek bakmaktan daha etkili bi yöntem.

hem o ağaçlar uçarken filan, ben ekran karşısında ani gelen bi sinirden ağlama halini bastırarak çalışıyodum. bugün bütün gün aynı noktadaydım, bacaklarım 3 pozisyondan ötesini görememekten ağrıyo ve yine olmadı. haliyle görmek istediğim tek şey bilet. yok hatta, koltuk.

hayatta en zor geçen his bence küskünlük. kızgınlık değil, o kesin. kızmaktan yoruluyo insan. hırslanıp kinlenmek filan, bence boş iş. uğraşamam. ama küskünlük, bakın bi ömür diyorum, sürebilir. kızgının aksine küskünün söyleyecek pek bi sözü yoktur artık. bi şi söylemekten bile vazgeçmişlik hissi. kırgınlıktan sonraki aşama; halı altına süpürdüğümüz pıt pıt parçalarımızı geride bırakıp odadan çıkmak. küskün, küsmüş değil. sen beni küstürürken ben kabuğumu parlatıyodum hissi. kas yırtığı da denebilir; onunla yaşamayı öğreniyosunuz ama arada nüksediyo, sorun diil.
nerden çıktı bu derseniz, arada aklıma gelmemesi için sebep yok.

herkese bir sürü akide şekeri. limonlusu bana. iyice dinlenin.
ben harika vakit geçiriyo olucam, umarım umarım. yollar açık olsun nolur.
bu bayramın kahramanı da mermaid hanımdır benim için. bütün o çabası için, o bilir.

1 yorum:

lunawar dedi ki...

küskünlükle ilgili ne güzel söylemişsin..
küskünlük mevsim gibi..

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker