1 Kasım 2008 Cumartesi

(-_-) (-*-) (>_<) (^_^) (!_!) {-_-} {*:*}

başlıktaki eserimin adı 7 cüceler olsun.
saçımı kestirmek için yükselen bi istek var yine içimde, üstelik bu sefer kısadan kastettiğim şey K.I.S.A: "Kesin Izdırapla Sonuçlanacak Abartıda" kısalık. kulak hizasında filan, katlı.. öyle işte. ızdırapların en büyüğü o kısa saçla uğraşmak, sürekli "oh tanrım oh tanrım, kökü bende madem, yarına uzasın hemen" dilek ve şikayet formları. unut deryik, unut. bir küçük kuş yuvası olabilir anca sonuç. biliyoruz gördük.

ben küçüktüm, kaçmayan çorabım vardı. en fazla delik oluyodu yani. süperdi. ekoseli mi neydi sanırım, dikilince belli olmuyodu.

çorap demişken..

nil karaibrahimgil'li penti reklamıyla ilgili tek bi sorunum var: o çorapların hiçbiri satılmıyo! yok işte. çorapçı da satmıyosa kim satıcak, nil mi dağıtacak sokaklarda çaça adımları yaparak? ayrıca "ay ne kadar da coşkuyla kocaman gülüyo, kahkahası çok şen" diye her yaptığı işin sonunda gülmesin rica edicem. klipler, reklamlar.. gözler kısık,elde mus çorap, "pentii".... AHAHAHAAHA! yapmayın nolur şu "kameralar kapanmadan önce kendini tutamamış doğal kız.. ve... fade out" işini. madem o kadar doğalsın, manyak mısın, tamamen kurgulanmış bi reklamda oynuyosun? "çok ciddi olmasın, gençler falan". yok ya. o zaman nil'i çorap çekmecesi önünde görelim, giysin çıkarsın, ifrit olsun filan. sonra da gülsün, tamam. ça ça ça danset, ben bugün nasılııım de mekanın ortasında, tut bacağını ıstakanın yanına ser, sonra ay ne doğal, tutamadı güldü. peh. yine de reklamı geçtim, önce çorabı satmayı becerin derim sayın penti. eğer "penti butik: limitıd edişın" filan gibi bi fikriniz yoksa bi an önce dağıtıma geçin. arz-talep ilişkisi leyla-mecnuna dönmesin. derim ben şahsen. nimet çubukçu alamadığı mor-mavi degrade çoraplara üzülüyor diye duydum meclis koridorlarında.

bir de ankarada yaşayanlara, medlab'ın ilk başvuru doktorluğu hizmeti hakkında bi koşu bilgi almalarını öneririm. yıllık 100 ytl gibi makul bi üyelik ücreti var. uzman gerektirmeyen danışma, teşhis, tedavi ücretsiz. branş doktoruna giderseniz de sadece 20 ytl mi ne ödüyosunuz. tetkikler için %30 indirim var. ambulans hizmeti de var. yani ben derim ki, bi bakın, aklınızda olsun. reklamları dinlediniz ama gerçekten işe yarayan bi şi ve çalışanlar güleryüzlü, özenli insanlar. daha nolsun. ufak tefek şeyler için güvendiğiniz bi doktor olur en azından.

ve.. patenlerimi özledim. selamlar.

3 yorum:

voodoo girl dedi ki...

yıllarca oğlan çocuğu gibi gezdikten sonra saçlarını omuz hizasına ancak getirebilmiş biri olarak söylüyorum, yapma. sabret, geçecek.

jelatin dedi ki...

Ayy Cepa'daki Penti'de bütün modeller var yahu! Hem bu sezonun, hem de geçen sezonun. Vallahi üstelik ben kendime -evde- giyebileceğim 1-2 çorap beğendim bile!

deryik dedi ki...

voodoo girl: evet evet geçiyo ufaktan. benim o boyda saç denemem olmuştu hala arkadaşlarımın rüyasına girer.

jelatin: ben hiç cepaya gitmedim abla. burdan teee oralara gidemedim ben.

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker