10 Kasım 2008 Pazartesi

tararara

-- döndüm ben. evet yine. her zamanki gibi. istanbullandım ve döndüm.

dali'ye gittim bi de. ÇOK şey var içinde. evet çoğu eskiz; ama bir sürü parça. inatla dali-franco ilişkisine girilmemiş, niyeyse. neyse, onun dışında çok mis, çok şön. özellikle ilahi komedya için yaptıkları... kitap illüstrasyonlarımızı dali yapsın hep. böyle kitaplar var yahu: montaigne'nin denemeleri, çizen: dali. ya da don kişot, çizen: dali. allahım aklıma mukayet ol resmen.

döndüm ve yine bana raporlar. rapor yığınını eritir gibi okumak güzel. sonra belki bir iki damla suyu bile çıkabilir. çok çalışmak lazım çok bu hafta.

sonra.. sonra bi ayna, bi fotoğraf, bi yazı. daha ne.

2 yorum:

ealkilicgil dedi ki...

Bende istanbuldaydım bir arkadaşımın doğum gününde..
Tabii aynı zamanda klasikleşen iş görüşmesi dizisi:)

Şimdi düşününce biz ankarada yaşamıyoruz..

juli dedi ki...

hoş geldin ve hoş gittin...

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker