6 Aralık 2008 Cumartesi

yol

hani boks maçından sonra böyle eldivenlerini sallayıp sırıtır kazanan, darbelerden aptal olmuş, ağız burun kaymış filan. "yazık, kazandım sanıyo" der üzülürsünüz haline (di mi? bana oluyo da).. işte dün ofisteki son dakikalarımda anladım adamların halini. düşmemiş olmak gurur verici yahu. iş bitti, ben de bittim. ama düştüm mü bi sorun? yo dostum yo, düşmedim. dökülmüş dişlerim ve kırık burnumla mutlu ve gururluyum resmen.

şu adanalı denen dizinin jeneriğinde "FARK VAR seninlebenimaramdakocamanbi FARK VAR" diye giden ceza şarkısı... ruhumu yedin. beynimde yankılanıyo sürekli. işin fenası, kimle kimin arasında kocaman bi fark var onu bile bilmiyorum. oturup izliycem, o olucak.

neyse... yarın günlerden bayram, sonra günlerden istanbul. nihayet.
gelip gidip uyudum bugün, çok iyi geldi. yemek yiyip yine uyurum belki.

yunanistan, hani komşu memleket filan, adeta biz. öyle olsunlar istiyoruz aslında. fena halde... ama az buçuk farklılar yahu. dolmades cacıki filan diil durum. polis 16 yaşındaki çocuğu öldürünce sokaklara dökülüyolar. polis de topunu gerzek yerine koyup "ben yere ateş ederken bi taşa takıldım, havaya sıkiym derken 10 yerden sekip ensesini buldu, kendi koşup koşup mermiye saplandı aslında" gibi tırışka laflar edemiyo. ne acı ki, aferin diyoruz. di mi yani? aferin adamlara, tepkilerini göstermişler. taş üstünde taş bırakmamışlar; ama susmamışlar da. di mi. aferin komşuya, her hafta cenaze kaldırmıyo. aferin komşuya, "noluyo len" diyo toplu halde. komşuyu yeterince takdir ettiğimize göre perdemizi kapayıp, elimizde çekirdek, televizyon izlemeye geri dönebiliriz. sonra çayları tazeleyen eleman komşuya bok atar, oh deriz tamam, bizden daha iyi diiller aslında. huzur içinde adanalı filan izleriz heralde, ne biliym.

FARK VAR seninlebenimaramdakocamanbi FARK VAR diye yankılanır durur artık.
sivrisinek saz.


ay konular mı bağlandı ne? adios muchos.

4 yorum:

Damlo dedi ki...

aa lütfen beni acaip gaza getirior o şarkı, söyleyip söyleyip gülüoorum, eğlenoorum :D:D dizide kullandıklarını görünce tüh dedim ama.. şimdi her yerde çalacak şarkı.

hep dedi ki...

Evet sevgili Deryik, aramızda kocaman bi fark var ki hem de nasıl kocaman bi fark. Bizde Antalya'da hiç uğruna vurulan çocukla ilgili olarak insanların söylediği ilk cümle şu oluyor: " E ama O da niye durmamışkiiii?"

Bizler dizi dizi dizilip dizilerimizle eğleneduralım. Ötesini vazifeli ve selahiyetliler bilir. Mühim olan dizi kahramanının başına bi iş gelmesin, değil mi efenim?

Ñé×ëÑ®§ dedi ki...

Bu eylem yapan gençlerin hiç birinin vergi vermiyor olması ilginç bence. Baba parasını birahanelerde siyaset sohbetlerinde harcamaları, üstüne birde kafa güzel olunca çıkıp bankaların camlarını indirmeleri, kamu mallarını yakmaları, yağmalamaları çok ilginç bence. Özgür düşünceyi dile getirmek eyleme dökmek ne güzel, üniversitelerin işgal edilip, kapanıp egitime darbe vurulması ne güzel. Hani şu yeterince kaynak ayrılmıyo die sürekli şikayet eden üniversitelerin yakılması, kütüphanelerinin, yatakhanelerinin talan edilmesi ne güzel. "Hepimiz 16 yaşında Alex leriz" sonuçta.. Sürü olup, duygularımızın istismarı ne kadar anlamlı. Okullarda çocukları olan anne-babalerın uykularını kaçıran görüntüler ne kadar anlamlı. 17 kasım da geçti. 35 yıl önce olduğu gibi tekrar tanklar girse üniversitelere ne kadar anlamlı olurdu.

Neyse güzel böyle gelişmeler canı gönülden destekliyoruz. Sokaklarda yanan noel agaçları, çöp tenekeleri arabalar felan bu yıl yılbaşı pek bi hoş başladı walla. Gerçi bu şov biraz pahalı ama olsun yaw hep beraber eğleniyoz işte.

Anarşi güzel bişi hani kimsenin evi olmasa veya arabası işte vergi vericek hiç bişeyi olmasa bi de üretmesek hep tüketsek hep ama sona tuttuğumuzla sevişsek kaçan kurtulsa. Düzen adalet sistem ne die katıyoz bu kelimeleri hayatımıza basit basit yaşasak işte. Tek hücreliler gibi tek ülkümüz olsa Yaşamak die. Yaşamak için öldürsekte çer çöp hayvan insan felan. Güzel şey anarşi walla. Bak içimden bogaz köprülerini ve vapurları yakmak geldi şimdi " yüzerek geçsinler kardesim" Bi de taksimin göbeğine bi bomba koysa bi arkadaşımız tam yeni yılda hani 4 3 2 1 die saydığımız anda patlasa. Seviyorum anarşiyi yaw ama şu vergi vermek olmasa, arabanın evin taksidi felan hani şu insanca yaşama çabası olmasa git yak işte. Tecavüz et, çal, yok et. Mesela Türk, Kürt, Ermeni; müslüman, alevi yaşayamıyor birlikte nie yaşasın ki güçlü olan öldürsün diğerlerini işte yerim kardeşliğini benden güçlüsü warsa gelsin vursun beni. Çok seslilik te ne ola ki? Trans psycedelic gibi bi şey mi? Yerim çok sesi anarşiye ters. tek ses olmalı tek slogan tek amaç o da yaşamak.

Yaşamak
Yaşamak
Yaşamak.

O şarkınıda beğenmedim, anarşime ters. Bi daha duyarsam yakarım blogunu :-P

Adsız dedi ki...

Ay ne var ki bi polis vuruvermiş demediler, şaşırdım.

Allam bi gün biz de yapabilecek miyiz, ya da biz böyle bişi yapsak kaç kişi daha öldürürdü polis amcalar.

Güvenliği sağlaması beklenen insanlardan daha çok korkuyoruz. Polis kılığına giren insanlar kadına tecavüz ediyorlar pardon hemşerim hop diyemiyoruz. Argh. Bayılacağım.

Yunanlılara da bayıldım, kalkıp gidesim geldi. Ama bu başka tabi.

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker