11 Şubat 2009 Çarşamba

LEBLEBI

bu aralar bitemeyen bir nezle, işe yaramayan antibiyotikler, acıyan bacak kasları ve dinmeyen yağmur eşliğinde çok mutluyum ben. sebep aramadan buluyorum. misal: bunların hepsi istanbulda oluyo. istanbulun yokuşundan, istanbulun havasından. kavuşmalardan.

tell all the disasters im back in town
icabında. alayı gelse yıkılmam. söylenirim, ahlarım puflarım; ama ciddiyim yıkılmam.

ayrıca şehrin bi yerinde erken açmış pembe beyaz bahar dalı gördüm ben. artık güneşin açısı mı ağacın acelesi mi ben bilmem. açmıştı, pembe-beyazdı, yağmur altında çırpındı biraz. şubatın 15'i bile gelmemişken beni epey bi süre idare edecek kadar mutlu etti kendisi. üzücü tabii donarak ölen çiçekler; ama çok şık, çok kokoş bi ağaçtı. ilkokul çocuğu gibi neşeliydi.

bi de bi de: dediğimi yaptım. kendime çiçek aldım. ofis masama diil (aa benim ofisim var!) çünkü ofis masam pek çiçeklik diil. ışık da yok pek, ölürler. ama aldım işte. mor sümbül hem de.

işe gelirken aklımdan bi şiler geçiyo, yazmaya vakit olmuyo. mesela ankaradaki kızkulesi sokağın acıklı halini yazıcaktım. değil denizin üstünde olmak, ana caddeyi bile görmeyen bi sokak. tek yön bi sokaktan inince önce kız kulesi apartmanını, devamında da kız kulesi sokağını görüyosunuz. adı bana hüzünlü geliyo. anneannemi hatırlatıyo, sanki istanbula dönemediği için binaya, sokağa en sevdiği yerin adını vermiş birileri yaşamış orda. neyse işte, istanbul hasreti romantizmim mutlu sonla bittiğinden, bu sokağı anmadan olmazdı. o sokak bana gitmem gerektiğini, istanbulu, istanbuldakileri hatırlatan şeylerden biriydi ankarada.

ben bu akşam yine bavul yapıcam, yerleşik düzene geçene kadar olacak arada böyle sanırım.

olsun olsun olsun.
her şeye peki, her şeye tamam, her şeye olsun: istanbuldayım.
ruh halim aynen budur.
gazetede ekonomi sayfası dışında bi şi okumadığımdan da olabilir.

ha bu arada, "fbi ajanı kadın, tutukluya seksle işkence yaptı" diye bi haber var. biz buna tecavüz diyoruz sanki? yani evet, teknik olarak bi kadının erkeğe tecavüzü. "seksle işkence" nedir yahu. adını koyun.

okudum da noldu, peh.

Hiç yorum yok:

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker