13 Nisan 2009 Pazartesi

do's and dont's

1) cumartesi gecesi çıkıp için. hatta votka için. mis.
2) kavalyeniz de içsin. beraber aşk böceği olun. mis.
3) bokburger yemeyin. ıslak hamburger mi ne işte, o. sakın. hele reflünüz varsa. öğk.
4) pazar sabahı oldu. başınız berbat, mideniz berbat ama gönlünüz şen. kahvaltınızı ettiniz. rahat batması yaşayıp kuşluk vakti IKEA'ya gitmeyin. dönün paşa paşa uyuyun.
5) hadi gittiniz... yok ya, gitmeyin.
6) tamam buldum. hadi gittiniz, yarı baygın dönüp bi talcid atıp günün yarısı boyunca uyudunuz.. sonra ikea room planner açıp oda dekorasyonuyla uğraşmayın.
7) hadi onu yaptınız. "aa bunda duvar ve yer rengi seçeneği yok" diye başka room planner uygulamaları aramayın bari.
8) hamiş: gerektiğinde huzur içinde ölün. sürünmeyin, inatlaşmayın. şalteri indirin.


böyle işte. ikea'da sanırım masa, yatak vs yanında insan da üretiyolar. zira o kadar insan, klon ordusu gibi aynı hareketlerle aynı yöne ilerlerken bi an hepsinin etiketi görünücekmiş gibi geldi. ron ron ron.. saat 3 yönünde yemek masası.. ron ron ron. (evet "ron" benim klon ordusu efektim). neyse işte yani. çile bitti gibi. montaj ve nakliyenin ayrı günler oluşu, o günlerde evde olmamın gerekliliği, bunun hafta içi oluşu ve bu her şeyin aritmetiği, trigonometrisi ve hatta cebri beni yoruyo. bi daha oralara gitmek de. ron ron ron icabında tabii, iki gün sık dişini. otobüs var, ne kolay. ama pil ömrüm düşük benim, ondan. bi ikea yatak odası takımına kıvrılıp sızıcaktım nerdeyse. ürün tanıtımı iyi olurdu: bayılmışcasına huzurlu uykular. yalnız gitmiş olsam heralde sızardım cidden. neyse işte, takvimliyorum kendimi bu ara.

neyse, olucak biticek umarım. bi ara. ron ron ron.
öncesinde içmiycem ama. içsem de bokburger yok. kendime söz.

3 yorum:

Elsa dedi ki...

yoksa ev mi buldun, taşınıyor musun cidden? gözün aydın eger öyleyse, sevindim senin için :)

gulin dedi ki...

noluor? haber ver kuzum.

deryik dedi ki...

si si ev buldum :)

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker