5 Mayıs 2009 Salı

mencilis

şimdi efendim, pek fotolu blog diil burası malum. arada renk versin diye katıyorum resmen bi şiler. ruul nambır van: sıkılıyorum. şu an uğraşıyorum çünkü çamaşır makinesinin bitmesini beklemek daha da sıkıcı. sürükle-bırak sistemiyle yüklensin bence fotolar.

bu seferki seçkimin ilk kısmı, önceden bahsettiğim, "dünyayı kurtaran adam" seti havasındaki mencilis mağarası:

bu da mağaranın bulunduğu yer.. pek belli etmiyo, tırmanıyosunuz girişi var filan. rehber olmaz benden:

baya yeşil evet.
çarşıdaki eskici amcada bulduğumuz 80 yıllık marlboro paketi.


hatta yani adı mabrook filan. bir de niyeyse, önemli gün ve haftalar sigaraları. o günlerde içilip bitiriliyo heralde. türkiye jeoloji kurultayı, enerji tasarrufu haftası, Anadolu medeniyetleri 18. Avrupa konseyi sanat sergisi filan. ayrıca açılmamış 50 yıllık pepsi de mevcuttu.

hayır sigaraları almadık.

daha bissürü foto var, havuzlu seçki de gülin hanım için ilerleyen günlerde derlenir sabrıma bağlı olarak. ama safranbolunun özeti benim için şu karedir:



evler, yeşil (evet o ağaç doğa demek) ve narin perdeler.
sabah ışığında müthiş bir huzur.

2 yorum:

Damlo dedi ki...

ben de 6-7 haziranda gidiyorum, pek helecanlıyım.

Adsız dedi ki...

facebookda gördüm şimdiiiii!!! ilk karşılaştığımızda o eviçihavuzla 4 yaşında idim. Hipnoz oluodum her ziyarette dünyanın en fantastik şeyi gibi geliodu.
Fotolara baktım da bence hala çok fantastik ve ağız açık bakılası bişi.
hatta havuz problemi çözerken kafamda hep bu görüntü belirirdi, çeşmesi fln da var ya ordan doluoo yalnız nerden boşalıo onu bilemedim bak
nese gece gece post yazdım kendi blogum yok ondan :Pp

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker