2 Haziran 2009 Salı

az uyumaktan hepsi

böyle toplantılarda filan, "blog nedir, blogcuların gücü" konulu "geleceği bugünden yakalama" ipuçları duyuyorum bazen. kendi kendime en ciddi halimle hmm hmm diye kafa sallıyorum; ama bi gün fırlayıp "benim de blogum var! hahayt az bile dediiii çok daha güzel bi şi bi kereee" filan deme ihtimalim var. bugün de oldu misal.

galiba bu yüzden geçenlerde rüyamda şöyle bi sahne gördüm: toplantıdayım, çok ciddi bi halde bi şiler dinliyorum. takım elbiseli. takım elbiseli günler ciddi günlerdir çünkü. derken masa altından bana bi not geliyor: "deryiksin, biliyorum". imzasız. karşımda 10 kişi var, hangisi anlayamıyorum. sonra 2-3 tane daha geliyo aynı nottan. ve iş yerinde blogır çalıştırmak yasakmış. "napçam ben?!" diyorum, ellerinde "evet bu kız bi deryiktir" tutanaklarıyla beni tehdit ediyolar. sonra ben sıçrayarak 4 saatlik uykumun sonuna geliyorum, gün başlıyo.

daha çok uyku, daha az saçmalama.

5 yorum:

birkadin dedi ki...

benim deryik!
hayir deryik benim!!
hepimiz deryigiz!!

mermaid dedi ki...

deryiksin sennnn:)

si-men dedi ki...

bir kere sığ şehir ankara'da armada alışveriş merkezinde bir arkadaşımla dolaşırken karşıdan kızın birinin dik dik bana baktığını gördüm, arkadaşıma sordum onu tanımıyormuş. neden sonra kız yanıma gelip "simensiniz değil mi?" dediğinde şok geçirdim, o zaman blogum okunmuyor bile. ve kız bana sarıldı hiç unutamıyorum. bu günlük hayatın içinde bile rahatsız edebiliyorken, kalkıp da iş toplantısında sana nasıl hissettirir hiç emin değilim. rüyalar gerçek olmasın :)

neş'e dedi ki...

rüya değil :) bugün iş yerinde bir iş arkadaşımdan -arkadaşım dediysem "bey" mertebesinde biri- e-posta geldi. merhaba naeknhu diye başlayan! ne yapacağımı şaşırdım. sonra mecbur dalgaya vurdum :)

deryik dedi ki...

görkem: haha di mi, bi anda herkes fırlasa ayağa, güzel olurdu :)

mermaid: aynneennnn!

si-men: sokak ve sivil hayat güvenli en azından, zevkli oluyo öylesi. tersi çıksın rüyamın bence :)

neş'e: uuu fena, geçmiş olsun. ofisten bloga girmiycem ben bu yüzden, kendi kendimi korkutuyorum.

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker