3 Temmuz 2009 Cuma

serçe

nar çiçeği ojelerim var. bakıyorum gözümü alıyo, alışamadım tam. ben turuncuyu pek sevmem zaten. soluk silik renklerim sebebiyle sarı-turuncu-kırmızı üçlüsü fazla parlak kalıyo üstümde. ama tırnaklarım nar çiçeği, parlak parlak. sevdim mi nedir keretayı.

bu akşam yine mini bavullanmalar, ankaraya. geçen yıl o kadar çok otobüse bindim ki, o kadar çok bu güzergahta gidip geldim ki artık doz aşımı sanırım. bi an önce bitsin o yol istiyorum. neyse işte, herkes tatile çıkıyo, ben çıkamıyorum, doğumgünü önemli bi şidir, falan fülün.

her yer kedi yavrusu. kapı önü kedisi hurç büyüdü, yerine yenileri geldi. kapı önü kedisi hurç apartmana girince merdivenler boyunca boydan boya bize eşlik eder, uğurlar; ama apartmandan çıkmaz. bankta oturuyosanız gelip ayağınıza sarılır, öylece yatar. kedi işte.

kahvaltı ederken serçelerin eşlik etmesini gerçekten çok seviyorum.

odamın ortasında atıl halde duran atölyeme ne kadar yazık.. bu hafta el atıcam umarım.

ilk kez odamın duvarları boş. ne kadar tuhaf bi şiymiş. dolapta, yerde gökte parça pinçik bi şiler olsun istiyorum bi yandan, bi yandan bu fikir beni yoruyo, bi yandan daha bu evde o kadar birikmiş değilim. yani o yapışacak "yaşanmışlık" taşıyan/ taşıması umulan parçalar daha birikemedi. belki de bundan işte, tuhaf. o her zamanki kartpostallar, yazılar, minik fotolar torbamı ankarada bıraktım. yeni eve yeniler girsin diye. bakalım.


belki de artık fotoğrafları bilgisayarda tutmak yerine bastırmanın zamanı gelmiştir.
nar çiçeği de sevdiğim yegane turuncu tonu olsun madem.

7 yorum:

Unknown dedi ki...

eskilerden seçme yap bir duvara koy, diğer duvarı da zamanla doldur? kafanı bir çevirir geriye bir çevirir yeniye bakarsın.

dide dedi ki...

ben geçen hafta de aldım aynı ton oje. tüm önemli yerlere giderken süresim geliyo ama resmiyet belimi büküyo.

Emir Bey dedi ki...

o zaman "günaydınım nar çiçeğim sevdiğim" adlı eseri dinleyin efendim, ne de olsa cinuçen bey'i tanıyan nadir zâtlardansınız =)

si-men dedi ki...

sanki nar çiçeği turuncu yerine kırmızı tonu değil miydi, bazen renkleri bilmediğimi düşünüyorum. yine de canlı canlı güzeldir (= tam yaz rengi, eller ayaklar takım olsun. denizde her defasında bir yerim kanıyor sanıp heyecanlandırır nar çiçeği beni, tuhaf bi renkmiş şimdi fark ettim. filmi indirdim izlenmeyi bekliyor.

deryik dedi ki...

tabula somnia: ankaraya gittim, yine de almadım yanıma eskileri. alsa mıydım diye düşünüyorum şimdi.

dide: haftasonu filan hevesini alabilirsin belki. ben de toplantılara süremiyorum, fena o.

emir bey: hehe sırf onun için bu oje :P

si-men: bence en kırmızı turuncu tonu ve/veya en turuncu kırmızı tonu diyerek çözelim :)

mermaid dedi ki...

ah günaydınım narçiçeğimi kesin biliyorsundur dimi deryik yazıcaktım gecikmişim:) bu yıl en çok narçiçeği dedik:) bende de o ojeden şimdi bile:)

deryik dedi ki...

di mi yahu. ama içtim rahatladım, oh :)

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker