2 Ağustos 2009 Pazar

deney tüpü

deryik gururla sunar: hibisküs (bunun türkçesi hatmi bence) + tarçın çıbığı+ karanfil.
farklı oran- orantı problemleriyle giriştiğim deneylerimin sonucunda müthiş bi iksir elde ediciim. ilk deneme "azıcık baharat lazım"lık bi sonuç verdi, ben de tarçın ve karanfil aldım. bakalım. ah, limon yok. kısmet.

ayrıca: yaban mersini kurusuyla bi ömür geçer, bi de pahalı olmasa.. neyse, rafine zevklerim ve ben bugün bütün gün işbaşı yapıcaz, o yüzden önemi yok. bu ay ben iş çıkışında, haftasonunda ve hatta uykumda bile ek mesai yapıcam galiba. ücretsiz. çaylar şirketten, emek çalışandan. hohoho. olsun, ben işimin bu kısmından zevk alan bi gerzek olduğum için ses çıkarmiycam. sonra.. sonrası güzel. sonuç güzel. basılı rapor fetişi.

şimdi oda çalışılabilir bir hal alsın da başliym bari. oççakal pazar günü.

ayrıca, dün, hisarda: yıl 67'ydi. afişini çok sevdim ben.
hisarın cilvesi: boğaz turları. josephus ft. mezdeke.

Hiç yorum yok:

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker