30 Ağustos 2009 Pazar

kırpık

saçım kısaldı. 8 parmak filan gitti, hadi ölçün. her zamanki gibi hafif ve mutluyum. kuaför keserken "daha daha" diyecektim ki saçımın fönsüz halini hatırladım son anda. koyun gibi kırkıldım. 2,5 kedi kalktı omzumdan. dünya varmış. düz saçlı olsam ben bilirdim yapacağım alengiri.

2 kolye, bi bilezik bi de yelek. kolye 1 bu.





mermaid'den açık özür. bi dahaki sefere ucu açık bi randevu sözüm olsun.
bi parmak bal çalmak gibi olmasın diye şeetmiştim ben aslında.
iyi niyetten yahu.

8 yorum:

mermaid dedi ki...

mermaid'den sana; çok kalp, mor baloncuklar ve konfetiler:)

Damlo dedi ki...

çok datlı olmuş deryik. acayip beğendim. ohh nasıl da rahattır. kolye de müthiş.

bayıldım bayıldım. ymymymymm

jelatin dedi ki...

Kolye gerçek hayatta çok daha güzel. Hatta süper! Niye burada tahta boncuklu, yaşlı teyze kolyesi gibi çıkmış anlamadım.

deryik dedi ki...

mermaid: anlaştık :)

damlo:mersi mersi :)

jella: ya di mi yahu, ışık yüzünden oldu, daha bi şıkır şıkır halini koyucam kristalize camlarımın.

T. dedi ki...

Peşin özür diliyorum, ama House'çuyum ne yapim... Asıl yorum:

Kedinin yarısıyla omuzunda gezmek, biraz çirkin görünmez mi?

Peanut Butter and Black Coffee dedi ki...

Cok guzel olmus saclaaaar!!!

deryik dedi ki...

T: kedinin yarısı omzumda değil kafamda. saç diye gördükleriniz.

PBBC: merssiiiğğğ.

paNDuf dedi ki...

Annemde saçlarımı kestirince bana hep kırpık der :)
hatta panduf adının ısım annesıde annoşumdur aklıma geldi...
paNDuf

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker