29 Ağustos 2009 Cumartesi

rap

evet, becerdim: eminöndüm. çok hızlı ve kısa sürede, becerdim. verimli.
yeni oyuncaklarım ve ben bakışıyoruz. kuru temizleyici bile uğradım ki nefret bi iş bu.

ayrıca çalıştım çalıştım çalıştım. beynim sünger oldu. dişim ufaktan yine ilaç ilaç diye miyavlamaya başlıyor. tüm arkadaşlarım ya evde ya da yorgunluktan eve dönüyor, öyle bir zamanlamam var. gidip bi dvd alsam... yokuş insanı tembelleştiriyor be blog. otoban üstü gün batımı manzaram çok güzel ama. kendimi dışarı atıcam ben galiba. sıkıntıdan yine çalışmaya başlamaktan korkuyorum.



--
mesele şu:

barınak gönüllüleri ve hayvanlara yaşam hakkı derneği.
sokak hayvanları için acil ambulansları var. ayrıca sitedeki ödüllü videoyu izlemenizi artık rica mı, tavsiye mi, bi şiler ediyorum ortaya. "çevrecileri sevmiyorum, aç insanlar varken kedi köpek derdindeler" gibi bazal itirazlamalara karşı. bu da nasıl bir mantık ben anlamıyorum, illa seçicen yani. sanki hayvanlara yaşam hakkı vermek için insanlardan çalmak lazım. sınırlı vicdanlamalar.

neyse ambulans diyoduk, e bu da bir masraf tabii. 20 tl'lik bağış karşılığında, seçtiğiniz bir hediye adresinize gönderiliyor. hediye seçenekleriniz:

poster, kupa ve tshirt.
websitesine girince, "bağışlarınızı karşılıksız bırakmıyoruz" yazısını tıklıyosunuz.
bağışın karşılığı olur mu derseniz, oluyor işte. özellikle posteri sevdim ben.

1 yorum:

Damlo dedi ki...

sana hiiç duymadığın bi laf edicem şimdi. sıkı durr:

aslında zor değil.

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker