24 Aralık 2009 Perşembe

sabah.

saat 5'te kalkıp, yok hatta 4.30 filan, 7'deki uçak için, karşıdan hem de, yollara düşücem. check-in'im var ama tedbir tedbir. 6.30'da gitsem nolabilir ki yani, avuç içi kadar yer. hiç işte. bunu düşündüğüm an murphy'nin kudretini hatırlayıp sustum.

antalya'da havanın çok iyi olmasını istiyorum. 2 gün boyunca toplantıda olucam, kafamı uzattığım ender zamanlarda kemiklerim ısınsın nolur. tatil olabilirdi, en ufak bir potansiyeli olsa idi. iş seyahatine patronuyla çıkan bi bedeviyim ben.

3 yorum:

Damlo dedi ki...

heyt be ben inanıorum seni international da çalıştırcaklar. ddeğişikliktir dielim bardağın dolu tarafı üzülmesin :D

mermaid dedi ki...

reçel.

deryik dedi ki...

damlo: bardakta kalanları da içtim ben.

mermaid: ağliycam.

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker