29 Nisan 2010 Perşembe

--__--

bir perşembe klasiği olma yolunda: narsis hanımcım. önceden aldığı biletlerle, inceden üsküdar. sahne bi güzelmiş. oyun da işte- cık. hadi iki buçuktan üç olsun. ben mi anlamadım diyodum ama galiba yok öyle değil, biz anlamışız diğerleri anlamamış. sonra romlu caipirinhaya bağlı ufak bi pöf. kendisiyle yakınen tanışıklığım türkiye dönüşüyle dağıldı; ama çay demlemek gibi sıradan bir şey idi den haag'da, hele ki son 6 ay. neyse işte, kulak çınlatmalar. esmer şeker, hele ki romla olmayacağını bilsem de, maksat muhabbet. yanımdaki fıstığa da bir mojito.

bugün bir öğle tatilini 2 saate uzatarak işlediğimiz beşiktaş günahı, turkuazdı. içimizi çeke çeke ofis karanlığına sonra. gündüz saatinde deniz kenarında çay içen siz ölümlüler, hele ki öğrenciler, kıymet bilin.

güzel şeyler olacak blog. güveniyorum. mayıs güneşine yakışan cinsten üstelik.

1 yorum:

narsis dedi ki...

İyi niyet ödülüne adayız. Tiyatora konsepti tamam, sahne güzel oyun değil. Sonrasında bir içki fikri tamam, o içkinin pi'de olması ı-ıh. Olacak olacak, ben bize güveniyorum.

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker