10 Mayıs 2010 Pazartesi

domtis

ayh her şey sessiz. ev arkadaşımla o kadar çok geçişiyoruz ki demin koridorda hasret giderdik resmen. farklı iki zaman dilimi hakim eve.

bu arada, twitter'ı bi türk hacklemiş, perez hilton dedi. sizi izlemeyenlere zorla izletebiliyomuşsunuz, filanmış. çok güldüm, gülmiym geçer. türkün gücü kendini izletebilmektedir.

televizyonsuz yaşadığıma şükrettiğim anlar bol. bugün de mesela onlardan biri. onun yerine, muhtemelen haberlere çıkmamış olan bir haber vereyim: fikret otyam, akdeniz üniversitesinin "çevre" ödülünü reddetti. alay eder gibi çevre bakanına da verdikleri için. işte böyle şeyler daha bir işime geliyor.

neyse, size, yıldırım türker gözüyle sevgi soysal güzellemesi sunuyorum. döne döne okunan bal bir yazı. hele ki rosa. bu da böyle bir kıyağımdır.

ha bi de baykal istifası filan. değinmem gerekmez heralde. nasıl olsa yorum bol. böyle olmasaydı evet, daha önce olsaydı evet, nokta. tv yok, yorum okumuyorum, karısı olmadığıma göre videoyu da izlemedim. bu bile fazla geldi.

hem ne yalan söyleyeyim, ben kendimce başka şeyleri takipteyim. arada bir gözüm çalınıyor detaylara ama alakasız şeyler. misal, yarsav başkanının gözlük çerçevesinin şekli bence çok zarif. bir de galiba kızılay, yakışana yakışmayana kemik gözlük dağıtmaya başlamış. cipsten filan da çıkıyor olabilir. alternatif moda: hepimiz alternatifiz. ay çok eğleniyorum kendi kendime.

şahsen el kadar suratım var, hiç yakışmaz bana. silik soluk bi şeyim, kemik gözlük takınca daha ziyade "insan suratı takmış gözlük" gibi oluyorum. bence koyu renk saçlılara yakışıyo bi tek. neyse işte, ince çerçeveden de aşama yapıcam, çerçevesiz gözlük arıyorum. zaten benimki bile ağır geliyor burnuma, şu yaşımda kıkırdak eğrilmesiyle uğraşamam. çerçevesiz ama sapları egzantrik olsun bana yeter. ankaradayken bi tane beğendim, ah ne güzeldi. yeşim taşı gibiydi sapları, mat yeşil, buzlu buzlu. bi aylık maaşım kadardı, pahalı zevklerime yetmeyen maaşıma ağlayarak orayı terk ettim. adam da zaten "yani tabii alabilirsiniz bi lafım yok; ama onun yerine 3 tane alın bence" diyerek bana harçlığıyla macera arayan liseli muamelesi yaptı.

gündemim gözlük yani. bi de işte üstteki bal yazı.hatırlamışken paylaşiym dedim.
fotodaki de yeni çiçeğim. domatesli arapsaçımsı bi şi, avcumla pıt pıt yapıyorum, çok zevkli. çiçekleri solan menekşeme hormon takviyesi yapsam yine coşar ama yazık, kendi takılsın.

1 yorum:

axel dedi ki...

yarsav başkanın diğer dikkat çeken tarafı her daim kırmızı rujlu dudakları..saçlarını da güzel toparlayabiliyor.. ne kanadoğlu gibi resmi ideolojinin ceberrutluğu var ne de eminağaoğlu gibi gargamel kılıklı.

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker