20 Haziran 2010 Pazar

tatl

çevre bakanı doğa derneğine dava açmış. ah nasıl da hassas. doğa derneği sitesini bi inceleyin nolur ya.

annem burda, kardeşim burda. dün böyle kokteyl havalı bi düğündeydik, tarabyada, sakin. püfür püfür lacivertli. ankaradaki projelerlerler boyu çalıştığım kişinin oğlunun düğünü. herkesin ayakta sohbet ettiği, masalar ve limonatalar ve kuru pastalar olmadan geçen, ifil ifil bir düğün. zaten uzun zamandır birlikte yaşadıklarından, oğlan bizim kız bizim gibi bi durum yoktu, sakince tebrik edildiler. buldumcuk olmamışlar, o güzeldi. hani iki ilerdeki düğünle kıyaslanınca, dostlar partisi gibiydi. tesadüf kategorisinden ecciciim de ordaydı, oh mis. sonra defneyle ben, 18 yaş şenlikleri kapsamında tünele gittik. o planlar yapıyor, günler tasarlıyor kendine. "biri kimlik sorsa keşke" diye diye dolandı ama ona değil bana soruyolar genelde. sevgili ev arkadaşım defnenin pastasıyla süplisss diye çıkıverdi mutfaktan, kup griye üstüne tam çikolatalı pasta denizinde dalgalandık. ya isilik ya çürük diş.

bugün kale kahvaltısı, emirgana doğru güneşli voltalar. birazdan hazırlanıp eşek şakası festivaline gidicez sanırım, gençlere velilik yapıcam. annemler haftaiçi de burda, sonra beraber kep törenine gidicez. kepi takan taraf olmadığım ilk tören. ağlayabilirim üstelik.

şu ara o kadar alakasız yerlerden o kadar şaşkınlık verici seçenekler çıkıyo ki düşünemiyorum bile.

pasaport ücretleri yarı yarıya inmiş 7 haziranda. bendeniz 19 mayısta 1 yıllık paramı bayılmıştım. acaba emniyete gidip "öncekinin üstüne üç otuz ekleyip 4 yıla uzatsam olur mu ağabeyyy" desem, kabul ederler mi?

mezunlar günü şenliklerle güneyi işgal etmiş durumda. takatim yok aşağı inecek. ilk kez gitmiyorum, üstelik bu kadar yakında otururken. napalım, benim yerime imza atar birileri artık.
pof. sıcak.

1 yorum:

narsis dedi ki...

Ben bir yıllık 180i geçen hafta bayıldım. nays.

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker