19 Temmuz 2010 Pazartesi

bence ben..

1. yemek pişirebildiğime göre ve yani "yenebilir" olduğuna göre ve hatta ben aslında yemek pişirmeyi sevebildiğime göre, belki arada bi pişirmeliyimdir? ama önce bkz. madde 3.
2. odamı, delirme eşiğine gelmeden önce toplamalıyım. evet evet. daha doğrusu, gerçekten toplamalıyım. dağınıklığı gizleyerek tertipliymiş gibi yapma yaşım bi 10 yıl önce geçti, kendim bile kanmıyorum. mesela çekmeceler, dağınık insanın en büyük dostu. sonra gerçekten toplamak iyice zorlaşıyor. üstelik artık toplamadan temizlemeyi  bile beceriyorum. yaş 26, oda toplamak 2. maddem. utanç verici.
3. mutfak alışverişimi az buçuk düzenli yapıp, "ekmek varken peynir yok, peynir varken ekmek yok" gibi saçma çıkmazlar yüzünden kahvaltıyı ofise, ana öğünü de yemeksepetine ertelememeliyim. salak bi kısırdöngü çünkü. bakınız yaş 26 ve ben 5 yıl yurtta kalmış deneyimli bir öğhhh. daha da utanç.
4. Fikirlerim var ya hani benim dosyalarca biriktirdiğim, hah işte. ertelemiym artık. yapiym ve bu fikirler rica edicem kolye olmasın -  gına geldi kendimden. kolye yapıp yapıp kenarda biriktiriyorum, karıncayla fare arası bi depolama halindeyim. savaş çıkarsa sığınakta şıngırdatırım artık. yerimiz belli olur ama napalım, süs.
5.kuru temizleme ve ütü diye 2 şey var. ilkini ben yapmıyorum; ama ona rağmen bi iş tabii, git gel filan. bence ben o ikisine de üşenmemeliyim.
6. ipod'umdaki şarkıları artık değiştirmeliyim. sahiden.
7. dibimde kapalı yüzme havuzu var, az uzağımda da açığı. bence gitmeliyim. ayıp. haha, gittim dün. editos!


itiraflarım şimdilik bu kadar.

7 yorum:

obez ve şişman bir sevgi dedi ki...

bunlar itiraf mı şimdi

narsis dedi ki...

1, 3, 6, 7 "şerefsizim aklıma gelmişti" Geçen gün muhteşem ezine peynirim vardı ve ekmek yoktu hatta, örnek bile aynı. Her sabah metrobüste ayakta dururken de şu ipod işine gireyim ben bugün diyorum, henüz gerçekleşemedi.

Pazar pek görülmeyen birkaç yeri görmek istersen, sanırım ben ve bir grup arkeolog yine yollarda oliciğiz.

mermaid dedi ki...

bu kısa post için bütün okurlar adına teşekkür ederim:)

deryik dedi ki...

mehmet akif: bunlar, 26 yaşımdaki halimin itirafıdır, evet. daha şok edicileri için bkz blogun derinlikleri. elbet vardır, bilemedim şimdi.

n7e: havuza gittim ben! ay resmen döngüyü kırdım! pazar için konuşalım, irtibatta kalalım :)

mermaid: ne demek. hizmet için varız. arada böyle yapıyorum ki sonra yine uzun yazma iznim olsun, gözünüz dinlensin.

Adsız dedi ki...

deryik,
özlemişim blogunu. bir çırpıda 2-3 sayfayı okudum da renklerden renklere koştum. ama en sonunda bembeyaz oldum. güzel his seni okumak.

pınar

Eylül, dedi ki...

önce tek tek ben de diyebilmek için numaraları aklımda tutayım dedim olmuyor. Toptan bi denden koyuyorum o yuzden. hele ki havuz meselesine, dürtükleyen bu post olmuş olsun.

deryik dedi ki...

pınar: bekleriz, hep bekleriz. renklerden beyaz götürebildiysem vuhuhu :)

eylül:ya bi kere gidinceye kadar hepsi. yüzerken sürekli kendime sövdüm :)

handan: aynen kafa sallasam da, kota aşımı yaşıyorum, uzamasın konu dedim :)

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker