31 Ağustos 2010 Salı

allahım sana geliyorum

bu başlıktaki lafı ben çok severim. gerçi arada bir "vaay allah dedi, 5 şartı yerine getirdin mi" bikibiki yapanlar da oluyor ama azlar o yüzden günlük dilim ve ben burdayız. hakikaten bazen, açtım kollarımı geliyorum.

çevre bakanımız kabinedeki favorim. hepsine kızabiliriz ama bi noktadan sonra kızmanın acımaya döndüğü kişi kendisi. ben mi içleniyorum bilemiyorum; ama "yazık lan, rezil oluyor" diye bir bulut doluyor içime.

1) tarkan, ihtisas alanı olmadığı için allianoi hakkında konuşmamalıymış.
2) DSİ kökenli bir çevre bakanı olarak, ihtisas alanı olmadığı halde "Allianoi yok, ispatladım" diyebiliyor. hem arkeoloji hem de trt'ye yetiyor. tutarsızlıkta on kaplan gücü, en sevdiğim şey.
3) demokratik ülkelerde, garabet politikalara itiraz hakkının ihtisasa bağlı olmadığı gerçeği yüzünden, 12 eylülde 71 milyonluk ülke ihtisas dışı bir alanda oy kullanacak; ama bakan bey "sadece anayasa hukukçuları kullansın" demiyor. çünkü demokrasiyi işimize gelince seviyor, evimizde besliyoruz.
4) ihtisas  diye tutturduk diyelim. peki. ihtisas alanı olan bilirkişiler "yapmayın" deyince de, ihtisas fazlasından o bilirkişi raporları deliniyor sanırım. o kadar da demedik yani. bil bil nereye kadar. sizi dinleyecek değiliz.
4) allianoi diye bi yer yok orası paşa ılıcası. pergamon da yok, orası bergama. smyrna da yok hatta, orası izmir. bilmiyordunuz öğrendiniz.
5) allianoi yok ise, ben ve narsis hanım serap görmüşüz. bizi oraya götüren taksici amca da küçüklüğünden beri serap görüyormuş. kültür bakanlığı da görmüş hatta. yokmuş öyle bi şi. orda bi tane heykel çıkmış, bu orayı allianoi yapmaz. allianoi olmak için, 12 sütun, 3 heykel, 7 de mezar gerekir, siz bilmezsiniz veysel bey bilir.

bu konuyla ilgili  okuduğum en doğru yorum: "debil nihilizmi".
bugün en çok buna güldüm. içim kasılarak. çok beter be blog. sahiden. isle kaplanıyorum sinirden.

2 yorum:

deryik dedi ki...

aysin'e özel yorum bu. çoktan okuyup geçtin mi bu postu bilmiyorum ama görürsün belki. teşekkür ederim ayırdığın vakte, sahiden. yazdığımı unuttuğum şeyleri hatırlıyorum sayende. bazı yorumlarına cevap da yazıyorum ama görüyor musun, bilmiyorum. el salladım say :)

Aysin dedi ki...

Geldim Deryik burdayım:) Çok güzel bir sürpriz oldu, hakikaten çok mutlu ettin beni. Zarif jestine bin teşekkür.

Gelecek yıllarda görüşmek üzere;)

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker