29 Eylül 2010 Çarşamba

düşün taşın

kardeşim fransaya taşınalı 2 haftadan biraz fazla oluyor. bugün aldığım mesaj:
"derya sana bi şi diycem. panik yapma. çok yakıştı ve çok mutluyum.
burnuma ve göbeğime piercing yaptırdım!"

okuduğumda telefondaydım. sesler uğuldadı., telefonu kapadım. ben resmen yarı-anne refleksleri veriyorum, kabul ediyorum. kızmak değil, zaten neye kızayım, olan olmuş. anlatmış zaten, klinik gibi bi yerde sıhhi sıhhi yaptırmış, losyon filan vermişler. canı acımamış. benim derdim ilk 2-3 ay boyunca yapması gereken bakım. böyle, bi an için, aygaz melodisinde "eee-een-fek-siyyoo-oonn" cıngılı duydum resmen. ama o iyi bakıcak, bişcik olmiycak. zaten salonlarını da cart turuncu istilasından kurtarmışlar ve odası pek bi güzel olmuş.

ekim ayı kasıma çok güzel bi şekilde bağlansın. tek dileğim bu. her yere yazabilirim.
kendime güç, kendime sabır. hepsinden bolca. yorulacağım ve lütfen buna değsin.
sonrası ışıklı ve çok güzel olacak. mutatis mutandis.
derin nefes ve fonda inceden inceden:

ağlamaak yooo-ooo-oook, gülmek vaa-a-arrr.

3 yorum:

narsis dedi ki...

Sol elimiz de havada söylerken.

Aman canım nolcak, güzel olmuştur hem. (Yalnız iyi fikir, gözden ve ön-eleştirilerden uzakta bu işi halletmek. Yani sana yaptırmadan söyleseydi kim bilir makale mi yollardın, youtube linkleri, enfeksiyon kaptı bilmem noldu haberleri mi... Başı ağrırdı =p )

hep dedi ki...

Defne şanslı. herkese kısmet değil iki anneli olmak :)

deryik dedi ki...

n7e: ya valla yollamazdım. piercingli çok arkadaşım var. sadece yaptıracağı yerle ilgili evrak isteyebilirdim :)

hep: valla kısmet mi lanet mi bilemiyorum ama 1,5 adet anne diyelim :P

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker